امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19042 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی برگزارشد؛

دورهمی استارتاپی‌ها در شب یلدا

خبرایران: همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی در آخرین روز پاییز ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
دورهمی استارتاپی‌ها در شب یلدا

همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی در آخرین روز پاییز ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران با حضور و استقبال گسترده کارآفرینان، استارتاپی‌ها، اهالی رسانه و سایر علاقمندان و افراد مرتبط به اکوسیستم کارآفرینی ایران برگزار شد. 

همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی در 3 پنل برگزار شد، در پنل اول که «کارآفرینان ، قهرمانان ملی» نام گرفته بود، مدیران مطرح‌ترین و بزرگ‌ترین استارتاپ‌های ایران حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پرداختند. مدیریت این پنل را میلاد صابری، از فعالان اکوسیستم، برعهده داشت. در این پنل محمد جواد شکوری مقدم، مدیر عامل شرکت صبا ایده و بنیانگذار آپارات، سعید محمدی، بنیانگذار دیجی‌کالا، علیرضا صادقیان، مدیرعامل نت برگ، نازنین دانشور، مدیرعامل تخفیفان و شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ، با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

در پنل دوم نیز مدیران و بنیانگذاران مراکز نوآوری و شتاب‌دهی به بحث و تبادل نظر پرداختند. رضا کلانتری نژاد بنیانگذار شتاب‌دهنده شزان این پنل را مدیریت کرد و محمد امین صمیمی مدیرعامل شفق، محسن ملایری، مدیرعامل آواتک، ناصر غانم‌زاده مدیر فینوا ، احمدرضا مسرور و حمزه قطبی‌نژاد، مدیرعامل نوتک در آن حضور داشتند.

در پنل سوم هم که با مدیریت شهرام شریف از روزنامه‌نگاران با سابقه، برگزار می‌شد، شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ، علی فیاض‌بخش مدیرعامل حرکت اول، سعید رحمانی مدیرعامل سرآوا و رضا زرنوخی مدیرعامل صندوق مالی و توسعه تکنولوژی ایران و رییس انجمن VC ها به بحث و تبادل نظر درباره تامین مالی کسب وکارهای نوپا در ایران پرداختند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب