امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19122 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد دامادی اعلام کرد؛

وزیر ورزش از جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی حمایت کند

خبرایران:نمایندگان مجلس خواستار حمایت وزیر ورزش از جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی شدند.
 وزیر ورزش از جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی حمایت کند

محمد دامادی عضو فراکسیون ورزش و عضو شورای سیاست گذاری دهمین جشنواره گفت:طی نامه ای با امضا پانزده نماینده مجلس از وزیر ورزش خواسته ایم که از جشنواره  فیلم های ورزشی حمایت نماید. ثبت حماسه های ملی و ورزشی ، فرهنگ پهلوانی ترویج‌می کند و ما در هر شرایطی بهترین دستاورد فرهنگی را صرف نام بزرگ ایران و اسلام می دانیم.چه رشادت یک رزمنده در جنگ، چه احتزاز یک پرچم توسط یک ورزشکار و از ان زیباتر مراوده فرهنگی با جهان توسط هنرمندانی که ثبت حماسه می کند.حال که پس از سالها نبودن و غیبت این جشنواره هنرمندان ایران توانستند حضوری زیبا در جشنواره ایتالیا داشته باشند و ستاد برگزاری دهمین جشنواره با دست خالی سنگ تمام گذاشته اند اینک نوبت مسئولین است تا بتوانند بودجه ای در اختیار جشنواره قرار دهند تا از این هنرمندان غرور آفرین تجلیلی درخور صورت گیرد. ما و نمایندگان مجلس منتظر واکنش وزیر محترم ورزش هستیم تا شاهد اختتامیه جشنواره دهم باشیم. در ذیل نامه ایشان و امضا نمایندگان مجلس به عینیت تقدیم می گردد.
پیرو این گفتگو دکتر سید مجتبی علوی دبیر اجرایی دهمین جشنواره ورزشی گفت : ما در یک اقدام ضربتی و بسیجی وار برای از دست نرفتن کرسی ficts توسط ایران در مدت بسیار کم با تیمی بسیار حرفه ای بر جمع اوری ،گزینش و ارسال فیلم های ایران به جشنواره ایتالیا اقدام نمودیم و منتظر لطف وزیر ورزش و برگزاری تقدیر و تجلیل و اختتام جشنواره در بیست وششم ماه دی هستیم. بی شک تاکنون با دستانی خالی و اعتبار، دفاع کردن از حیثیت ملی برایمان افتخار است. امیدوارم بتوانیم ذره ای از محبت فیلم سازان ،هنرمندان،داوران و ستاد برگزاری را ارج می نهیم . ما در مملکتی زندگی می کنیم که هنوز هم با عشق و مهر و معرفت می توان زیست . اما همت بزرگان و مسئولان ورزشی و فرهنگ موجب امتنان است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب