امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19320 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک انجام شد

آشنایی 6700 کودک منطقه 15 با مباحث ترافیکی

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از ارائه آموزش ترافیکی به 6700 کودک در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک خبر داد.
آشنایی 6700 کودک منطقه 15 با مباحث ترافیکی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا طی دو ماهه گذشته (آبان و آذر) دوره های آموزش فرهنگ ترافیک در پارک ترافیک، مساجد و سرای محلات منطقه به کودکان مراجعه کننده به این مراکز ارائه شد.

به گفته وی با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و لزوم تردد صحیح عبور و مرور و ایمنی شهروندان، کارشناسان آموزش حوزه ترافیک با حضور در مساجد و سرای محلات؛ کودکان حاضر در این مراکز را با مفاهیم ترافیکی آشنا کردند.

مهندس سالمی در ادامه با اشاره  به فعالیت پارک ترافیک منطقه و لزوم آشنایی نسل آینده با مفاهیم ترافیکی یادآور شد: طی دو ماه گذشته با  اجرای نمایش عروسکی با مضامین ترافیکی، آموزش تئوری در کلاس و بازی و آموزش عملی در پارک ترافیک و همچنین برگزاری مسابقه و ... آموزشهای لازم به کودکان ارائه شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه اظهار کرد: در قالب این دو طرح بیش از 6700  نفر از دانش آموزان و کودکان منطقه با آموزشها و مفاهیم ترافیکی شامل خط سفید و قوانین ترافیکی شامل رعایت قوانین و مقررات، آشنایی با چراغها و علائم راهنمایی و رانندگی، نحوه صحیح عبور از عرض خیابان و پل هوایی و ... آشنا شدند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب