امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 198 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۸:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مراسم انتخاب در زوریخ به پایان رسید؛

نامزدهای نهایی توپ طلا معرفی شدند

خبر ايران: مسی، رونالدو و ریبری به عنوان نامزدهای نهایی دریافت توپ طلا معرفی شدند.
نامزدهای نهایی توپ طلا معرفی شدند

به گزارش خبرايران ، مراسم انتخاب سه نامزد نهایی دریافت توپ طلا در زوریخ به پایان رسید و در نهایت مشخص شد که این بار یکی از لیگ آلمان به همراه ستاره های لیگ اسپانیا برای دریافت توپ طلا مبارزه می کند. در شرایطی که چند سال اخیر همواره ستاره های لا لیگا به عنوان سه نامرد نهایی این جایزه معرفی می شدند اما این بار نوبت به فرانک ریبری رسید تا در کنار مسی و رونالدو قرار بگیرد.ریبری که به همراه بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا شد مطابق با انتظار در بین سه نامزد نهایی قرار گرفت. بدین ترتیب حالا مسی، رونالدو و ریبری خواهند بود که برای این عنوان ارزشمند مبارزه می کنند. در این بین رونالدو سال 2008 این توپ را به دست آورده و از 2009 به بعد هم مسی این جایزه ارزشمند را مال خود کرد.

حالا به نظر می رسد رونالدو این بار می تواند از رقیب آرژانتینی‌اش پیشی بگیرد و دومین توپ طلای زندگی اش را به خانه ببرد. موردی که خود ریبری هم در گفت و گو با «اکیپ» به آن اشاره کرد: من به خوبی می‌دانم که در زمین و بیرون از زمین باید چه کاری انجام دهم. با این حال نمی توان منکر بازی های فوق العاده رونالدو گل های بی شمار او شد. می‌دانم که او گل های زیادی زده و شانس زیادی دارد ولی من هم کارهای بزرگی کرده ام و همه هم می دانند که سبک بازی ما دو نفر متفاوت است. رونالدو در سال 2013 در 57 بازی 67 گل به ثمر رسانده و حالا در نظر سنجی های اولیه هم از دو رقیب دیگرش پیش است. یورو اسپرت بلافاصله بعد از اعلام نام سه نامزد نهایی نظرسنجی اش را علنی کرد و مشخص شد که رونالدو با 61 درصد شانس بیشتری نسبت به ریبری (29 درصد) و مسی (10 درصد) دارد. سال پیش در همین مواقع بود که یورو اسپرت در نظر سنجی اش رای به مسی داد و در نهایت هم این اتفاق افتاد. اما حالا سوالی که خیلی ها را درگیر کرده این است که آیا رونالدو روز 13 ژانویه به این مراسم می آید یا نه؟ کریس که به خاطر رفتار سپ بلاتر به شدت ناراحت است پیش تر در اظهار نظری گفته بود توپ طلا به مسی می رسد و علاقه ای به شرکت در این مراسم ندارد.همچنین در این مراسم از فرگوسن، یوپ هاینکس و یورگن کلوپ هم به عنوان سه مربی برتر سال نام برده شد که نامزد نهایی همان روز 13 ژانویه مشخص می شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب