امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20473 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حامدمنصوری خبرداد؛

جسارت و هوشمندی رمز موفقیت آسان پرداخت است/آپ درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقداماتی مطلوبی انجام داده/ اپلیکیشن آسان پرداخت ۵ میلیون بار دانلود شده/ فروش بیمه‌نامه شخص ثالث از طریق موبایل تحول مهمی درفروش بیمه است

خبرایران: مدیرعامل آسان پرداخت گفت: جسارت و هوشمندی، رمز موفقیت آسان پرداخت است و این روند باز هم در این شرکت ادامه خواهد یافت و همه اقدامات این سامانه تحت نظارت و کنترل بانک مرکزی و شاپرک انجام می‌شود.
جسارت و هوشمندی رمز موفقیت آسان پرداخت است/آپ درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقداماتی مطلوبی انجام داده/ اپلیکیشن آسان پرداخت ۵ میلیون بار دانلود شده/ فروش بیمه‌نامه شخص ثالث از طریق موبایل تحول مهمی درفروش بیمه است

به گزارش خبرایران، نشست خبری شرکت آسان پرداخت صبح امروز 16 اسفندماه 1395 با حضور«حامدمنصوری»مدیرعامل آسان پرداخت، «سعیدجهان شاه لو»معاون مالی و پشتیبانی آپ ، «سعید ذوالقدری ها»مدیر بازاریابی آپ ،«فرشاد سپاسی» مدیر روابط عمومی آسان پرداخت و اصحاب رسانه در شرکت آسان پرداخت برگزارو دراین نشست خبری « حامد منصوری» مدیرعامل آسان پرداخت در خصوص قطع کارمزد شاپرکی با راه‌اندازی سامانه پیوند در تراکنش‌های USSD اظهارداشت: در بند 2 دستورالعمل شاپرک در خصوص تراکنش‌های USSD به‌ صراحت اعلام‌ شده که شرکت‌های پرداخت الکترونیک برای انجام تراکنش‌های USSD در ابتدا موظف هستند از سامانه پیوند استعلام کنند.

مدیرعامل آسان پرداخت تصریح کرد:اگر اطلاعات در این سامانه موجود نبود، این تراکنش‌ها می‌تواند از انبار اطلاعات آن شرکت انجام شود؛ از اینرو کارمزد شاپرک به‌ تمامی تراکنش‌های با این روند تعلق می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت آسان پرداخت نیز در تمام تراکنش‌های USSD ابتدا از سامانه پیوند استعلام می‌گیرد و در صورت نبود اطلاعات در این سامانه با اطلاعات محلی خود تراکنش را انجام می‌دهد، به همین دلیل این روند تأثیری بر کاهش درآمدهای این شرکت و پیش‌بینی سود آن در بورس نداشته است.

منصوری عنوان داشت: ماهیانه در حدود ۱۲ میلیون نفر از کدهای دستور آسان پرداخت استفاده می‌کنند، محدودیت‌های ایجاد شده در استفاده از کدهای دستوری مشکلی در روند استفاده و کاهش تعداد کاربران ایجاد نکرده و اقدامات انجام‌ شده از سوی بانک مرکزی و شاپرک فقط در راستای امن‌تر کردن این روش پرداخت بوده، بنابراین USSD هیچ‌وقت بسته نمی‌شود و فقط روند کار آن تغییر کرده است.

وی تاکید کرد: فروش بیمه‌نامه شخص ثالث از طریق موبایل می‌تواند تحول مهمی در زمینه فروش بیمه باشد، برای فروش این بیمه‌نامه، روندی باید طی می‌شد که خوشبختانه به سرانجام رسیده و بزودی در اینباره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل آسان پرداخت اضافه کرد: پیش‌ از این بیمه‌نامه حوادث انفرادی و آتش‌سوزی از طریق این سامانه به فروش رسیده و در برخی روزها تا یکهزار فقره بیمه‌نامه نیز با سامانه آسان پرداخت فروخته‌ شده، اما این عدد قابل‌ توجه نیست در حالی‌ که اگر فروش بیمه‌نامه شخص ثالث از این طریق عملیاتی شود، می‌تواند با استقبال مردم مواجه شود که این روند در سال آینده عملیاتی می‌شود.

وی درخصوص همکاری آسان پرداخت با شرکت بیمه سینا و سایر بیمه ها نیز ابرازداشت: ممکن است با شرکت‌های دیگری نیز در این خصوص همکاری خود را آغاز کنیم.

منصوری درمورد پیش‌بینی رشد ۱۸ درصدی حاشیه سود شرکت آسان پرداخت در سال آینده هم تصریح کرد: این برآورد با توجه به فعالی‌های شرکت در حوزه پوز، بازاریابی و بازارهای جدید لحاظ شده از اینرو در حوزه کارمزدهای شاپرکی با افزایش تعداد تراکنش‌های دستگاه‌ها روند با افزایشی مواجه هستیم و با توجه به فعالیت‌های فعلی شرکت و توسعه بازار پوز و تمرکز بر این بازار، ۱۸ درصد رشد در سال آینده پیش‌بینی‌ شده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های این شرکت در سال ۱۳۹۵ که در زمینه عرضه سهام در بورس، کسب رتبه‌های برتر در رده‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر و کسب سهم بازار مناسب، گفت: آسان پرداخت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقداماتی بسیار مطلوبی انجام داده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، بودجه در نظر گرفته‌ شده برای این کار در سال آینده به دو برابر افزایش می‌یابد.

منصوری تاکید کرد: آسان پرداخت در سال آینده به دنبال نوآوری جدیدی است، تمام خدماتی که این شرکت ارائه داده است با مطالعه بازار و آنالیز نیاز مشتریان طراحی‌ شده است از اینرو سرویس‌های تله پرداز و کیف پول آپ در افزایش پرداخت‌های خُرد و افزایش تعداد تراکنش‌های موبایلی به‌ طور قطع تأثیرگذار است.

وی افزود: تاکنون اپلیکیشن آسان پرداخت ۵ میلیون بار دانلود شده و 5/2 میلیون کاربر فعال دارد، اعنوان داشت: این تعداد کاربر با توجه به امکانات خوب این اپلیکیشن کم است و باید با اقدامات تشویقی استفاده از آن توسعه یابد.

مدیرعامل آسان پرداخت خاطر نشان کرد: جسارت و هوشمندی، رمز موفقیت آسان پرداخت است و این روند باز هم در این شرکت ادامه خواهد یافت و همه اقدامات این سامانه تحت نظارت و کنترل بانک مرکزی و شاپرک انجام می‌شود، ما همه استانداردهای شاپرک را رعایت می‌کنیم، ضمن اینکه کاربران به‌ خوبی می‌توانند تفاوت‌های اپلیکیشن ما را با سایر اپلیکیشن ها مقایسه کنند.

وی در پایان گفت: این سامانه به فکر ارائه روشی برای دریافت مبالغ خیریه از سوی افراد ساکن خارج از ایران است و ما اکنون مبالغ قابل‌ توجهی را از طریق اپلیکیشن و کد دستوری به‌ حساب خیریه‌ها واریز می‌کنیم، اما کاربران خارج از کشور برای واریز این مبالغ دچار مشکل هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب