امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20487 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزارشد؛

تجلیل از اعضاء هیئت امنای محلات طهران قدیم

خبرایران:نشست تجلیل از اعضاء هیئت امنای محلات طهران قدیم با حضور دکتر طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
تجلیل از اعضاء هیئت امنای محلات طهران قدیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، در ابتدای این نشست که مهندس عابد ملکی شهردار این منطقه ، حجت الاسلام والمسلمین معراجی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه محلاتی و شورایاران محلات سیزده گانه نیز حضور داشتند ، میکائیل سعید دبیر دبیران شورایاری محلات این منطقه گزارشی از عملکرد یکساله هیئت امنای محلات طهران قدیم ارائه نمود.

در ادامه مهندس عابد ملکی شهردارمنطقه 12 با اشاره به اینکه بیش از ده سال از فعالیت شورایاران در شهر تهران می گذرد و در این مدت اقدامات بسیار ارزشمندی از سوی آنان در کنار مدیریت شهری صورت پذیرفته است گفت : شورایاری نهادی مردمی در سطح شهر و بازویی توانمند برای مدیریت شهری در جهت حل مشکلات و معضلات محلات و همچنین شهروندان است.

وی افزود: خدا را شاکریم که همکاری و تعامل شورایاران به عنوان نمایندگان مردم با مدیریت شهری اثر خوبی در سطح محلات گذشته و باید در جهت استحکام بیشتر این تعامل ، تلاشهای بیشتری نمود و قدم های مؤثرتری برداشت.

شهردار منطقه 12 در ادامه با اشاره به اینکه محدوده طهران قدیم به واقع قلب تهران است افزود: متأسفانه بسیاری از آسیب های اجتماعی از مناطق مختلف به سمت این منطقه سرازیر شده و مدیریت شهری در این مدت سعی نمود با ارائه برنامه های جامع و یکپارچه در قالب طرح ارتقاء کیفیت زندگی در منطقه 12 در جهت رفع این آسیبها اقدام نماید ، که در این میان اثر شورایاران در جهت رفع مشکلات و معضلات بسیار مهم است ، تا وضعیت بهبود پیدا کرده و رضایت شهروندان حاصل شود .

عابد ملکی حل مشکلات مختلف در محدوده قلب طهران ائم از : ( ایمنی ، انضباط شهری ، آلودگی و ...) را فقط با مشارکت شهروندان قابل حل دانست و گفت : در این راستا هم نهادها و ارگانها نیز بر حسب وظیفه ذاتی باید پای کار باشند تا این معضلات رفع گردد.

دکتر طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست در سخنانی ضمن تقدیر از اعضای هیئت امنای محلات طهران قدیم و شهرداری منطقه 12 به جهت تعامل و همکاری تنگاتنگ و مناسب به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان در سخنانی ، یکی از لازمه های ارائه خدمات به مردم را گفتگو و تعامل بیشتر دانست و ضمن تاکید بر هماهنگی بیشتر مدیریت شهری و شورایاران به عنوان نمایندگان شهروندان ، بر همدلی بیشتر همه سلایق در جهت ارائه خدمت خالصانه تاکید نمود.

وی از مساجد به عنوان پایگاه های مردمی یاد کرد و گفت : رفع آسیبهای اجتماعی در سطح محلات در گروی همکاری شهروندان با محوریت مساجد است و دراین راستا هماهنگی بین خانه ، محله و مدرسه بسیار مهم بوده که امروزه غفلت از این موضوع آسیب های اجتماعی مختلف را موجب شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه منطقه 12 را یکی از مناطق فعال در مسائل اجتماعی خواند و افزود: باید با شناسایی آسیبها و مصادیق آن ، با ایجاد یک قرارگاه فرهنگی به کمک خانواده ها ، مساجد ، مدارس ، بسیج و هیئات مذهبی ، با تقویت مدیران محلات ، فرصتها را شناسایی و با تفکیک صحیح مسئولیتها با همدلی ، گذشت و ایثار ، دست در دست هم در جهت رفع معضلات و مشکلات گام های مؤثری برداریم .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب