امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20936 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سال 95 انجام شد؛

رسیدگی به 94 درصد از پیامهای ثبت شده در سامانه 1888 منطقه 15

خبرایران: 94درصد از پیامهای ثبت شده در سامانه نظارت همگانی1888 منطقه 15در سال گذشته رسیدگی شد.
رسیدگی به 94 درصد از پیامهای ثبت شده  در سامانه 1888 منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: از مجموع 1727 پیام ثبت شده در سامامه نظارت همگانی 1888 منطقه در سال گذشته؛ 94 درصد از پیامها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مابقی پیامها نیز به دلیل زمانبر بودن در روند رسیدگی قرار دارد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه بیشترین فراوانی ثبت پیام مربوط به معاونت خدمات شهری و محیط زیست بود افزود: سد معبر، تعمیر و نگهداری پل عابر پیاده و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری از بیشترین موضوعات مطروحه توسط شهروندان دراین سامانه بود.

دکتر انجمنی در ادامه با اشاره به اینکه در منطقه 2500 ناظر افتخاری مشغول به فعالیت هستندکه با انتقال پیامهای خود به سامانه کمک بسزایی در رفع مشکلات دارند تصریح کرد:  ناظران در زمان تماس بدون اتلاف وقت به اپراتور ویژه وصل شده و پس از اعلام کد نظارتی خود پیام را در سامانه ثبت  می کنند.

شهردار منطقه در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند از طریق پست الکترونیک 1888@tehran.ir ، ارسال پیام کوتاه به شماره 30001888، تماس تلفنی با 1888 و ارسال نامه به صندوق پستی 1733918674 نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است، دکتر انجمنی شهردار منطقه در سال 95 طی دو نوبت درمرکز سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران حاضر شده و به صورت مستقیم به درخواست 126 شهروند ساکن منطقه 15 رسیدگی کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب