امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21344 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام آمادگی بانک ملی برای پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نیمه تمام خوزستان

خبرایران:مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با آیت اله جزایری نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان از آمادگی بانک ملی برای تخصیص تسهیلات به پروژه‌های نیمه تمام در جهت ایجاد اشتغال در استان خوزستان خبرداد.
اعلام آمادگی بانک ملی برای پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نیمه تمام خوزستان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده به همراه هیات همراه با آیت اله جزایری امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کردند.

آیت اله جزایری با اشاره به مشکلات صنایع استان خوزستان از جمله کارخانجات فولاد تاکید کرد: راه اندازی و توسعه کارخانجات باعث اشتغال و در نتیجه ایجاد رفاه بیشتر در جامعه خواهد شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به قدمت کارخانجات فولاد در اهواز افزود: کارخانجات گروه ملی از صنایع نام آور بوده و نیازمند نوسازی در تجهیزات و احیا دوباره داشته تا بتواند به دوران شکوفایی خود برسد.

در ابتدای این دیدار حسین زاده با ارائه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در خوزستان گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد با تخصیص تسهیلات به پروژه های نیمه تمام در جهت ایجاد اشتغال در استان خوزستان کمک کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان خوزستان افزود : ارائه خدمات مطلوب به مردم خوزستان و رفع مشکلات زیر بنایی و صنعتی این استان از اهداف بانک ملی ایران است .

در این دیدار تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران بانک، حسین زاده را همراهی می کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب