امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21621 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عباس بابازاده اعلام کرد؛

روند رو به رشد فضای سبز با کاشت تک درخت در منطقه 10

خبرایران: شهردار منطقه از کاشت تک درخت به عنوان راهکاری برای افزایش سرانه فضای سبز در سطح معابر منطقه خبر داد.
روند رو به رشد فضای سبز با کاشت تک درخت در منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده با اشاره به بهبود روند رو به رشد توسعه فضای سبز گفت: با توجه به بافت فرسوده و متراکم منطقه، سرانه فضای سبز به میزان هر نفر 7/2 و پایین تر از حد استاندارد است و بر همین اساس با اجرای راهکارهای مناسب سعی در توسعه فضای سبز داریم.

وی نبود زمین مناسب را از علل کمبود فضای سبز منطقه برشمرد و تصریح کرد: تملک و خرید زمین یکی از راهکارهای اساسی افزایش سرانه فضای سبز است که در این راستا نیز در حال رایزنی با صاحبان املاک درشت دانه هستیم.

بابازاده ناحیه یک را به عنوان برخوردارترین نقطه در منطقه 10 در بحث فضای سبز عنوان کرد و افزود: فضای سبز در ناحیه های 2 و 3 پایین ترین سرانه را به خود اختصاص داده است.

بابازاده با تاکید بر اینکه توسعه سرانه فضای سبز، زیبایی بصری و حفظ آرامش و آسایش شهروندان را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کاشت تک درخت در مکان های مناسب بترین راهکار برای افزایش سرانه فضای سبز است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات منطقه یادآور شد: احداث بوستان و بوستانک در محدوده خیابان رنجبر، خیابان مالک شتر مقابل مسجد حضرت زینبیه (س)، مالک اشتر تقاطع یادگار امام (ره)

مالک اشتر در تقاطع امام خمینی (ره) و تملک باغ 3 هزار متر مربعی از اقداماتی است که برای جبران بخشی از کمبود فضای سبز در منطقه در حال اجراست.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب