امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21847 تاریخ انتشار: شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد؛

رفتار حرفه‌ای کارکنان بانک توسعه تعاون مهم‌ترین ویژگی در امر خدمت‌رسانی به مشتریان است

خبرایران:عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در نشست با کارکنان و روسای شعب استان سمنان ضمن اشاره به نیروهای انسانی جوان در بانک توسعه تعاون آن‌ها را مهم‌ترین سرمایه بانک خواند و افزود: رفتار حرفه‌ای، ازجمله ویژگی‌های مهم کارکنان بانک در امر خدمت‌رسانی به مشتریان است.
رفتار حرفه‌ای کارکنان بانک توسعه تعاون مهم‌ترین ویژگی در امر خدمت‌رسانی به مشتریان است

عباس نجفی در نشستی که به‌منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، شعب استان سمنان برگزار شد گفت: وجود نیروهای تحصیل‌کرده، باانگیزه و جوان در کنار نیروهای باتجربه در بانک می‌تواند عامل مهمی در جهت رسیدن به نتایج مطلوب باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: مهم‌ترین شاخص مدیریت منابع و مصارف، بهره‌وری صحیح از نیروی انسانی، چالاکی و جوانی سازمان می‌باشد؛ که این امر با ارتقا شاخص‌های عملکردی، ترکیب منابع و مدیریت مناسب مطالبات غیر جاری از دیگر ویژگی‌های برجسته بانک توسعه تعاون در فرآیند خدمات‌رسانی می‌باشد.

عضو هیئت‌مدیره بانک در ادامه افزود: با توجه به ارتباط مستقیم کارکنان شعب با مشتریان، ارائه طرح و محصولات جدید بانک می‌بایست از شعب به ستاد ارسال شود. ایشان در این جلسه با اشاره به لزوم همکاری همه کارکنان در جذب منابع افزود: باید رشد منابع باکیفیت را مدنظر قرار داده و به ترکیب مناسب منابع و نرخ تمام‌شده پول توجه زیاد داشت.

نجفی افزود: مدیریت صحیح بر مطالبات از زمان پرداخت تسهیلات شروع می‌شود که مانع از انتقال تسهیلات جاری به سررسید گذشته و مراحل بعدازآن باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیریت امور شعب سمنان تلاش برای بهره‌برداری حداکثری از مزیت‌های استان را خواستار شد و در پایان برای پیشرفت و بهبود استان سمنان ابراز امیدواری نمود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب