امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22335 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به نوشته دیلی میرور و در بمباران هواپیماهای سوری؛

ابوبکر البغدادی به هلاکت رسید

خبرایران:روزنامه دیلی میرور چاپ انگیس مدعی شد: برخی گزارش های تایید نشده از سوریه از آن حکایت دارد که بغدادی روز شنبه در یک حمله هوایی کشته شده است.
ابوبکر البغدادی به هلاکت رسید

به گزارش خبرایران، روزنامه دیلی میرور از کشته شدن ابوبکر البغدادی،سرکرده گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در حملات هوایی سوریه خبر داد.

این روزنامه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود مدعی شد : برخی گزارش های تایید نشده از سوریه از آن حکایت دارد که بغدادی روز شنبه در یک حمله هوایی کشته شده است. 

بر اساس این گزارش، روز شنبه در تمام مدت پایگاه این گروه تکفیری-صهیونیستی در رقه زیر آتش سنگین حملات ارتش سوریه بود و گزارش هایی که خبرگزاری اعماق، متعلق به گروه تروریستی داعش منتشر کرد از خسارات سنگینی که به آنها وارد شده است، حکایت داشت. 

بر اساس این گزارش برای سر ابوبکر البغدادی، سرکرده این گروهک ، جایزه 20 میلیون دلاری تعیین شده است.

پیش از این هم گزارش هایی درباره کشته شدن البغدادی منتشر شده بود که هیچ کدام صحت نداشت.

اسنادی که در یک فیلم مستند منتشر شده است، نشان می دهد ابوبکر البغدادی در سال 2013 موفق شد در آخرین لحظات از دست نیروهای ویژه عراقی بگریزد.

این موضوع زمانی افشا شد که نیروهای عراقی ادعا کردند ایاد الجمیلی، معاون بغدادی در یک حمله هوایی در نزدیکی مرز عراق با سوریه کشته شده است.

جمیلی که در زمان صدام ، دیکتاتور سابق عراق یک مامور اطلاعاتی بود، در گزارشی که از تلویزیون عراق پخش شد به عنوان جانشین سرکرده گروهک داعش و وزیر جنگ البغدادی معرفی شد.

هنوز هیچ منبع دیگری این گزارش را تائید نکرده اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب