امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22728 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

خبرایران: فراخوان چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی، پانزدهمین جشنواره فرهنگیان و دانش‌آموزان و سومین جشنواره دانشجو معلمان فیلمساز با عنوان «جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی، تربیتی رشد» منتشر شد.
فراخوان چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

به گزارش خبرایران، سازمان پژوهش و برنامه‌ ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش  فراخوان چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی، پانزدهمین جشنواره فرهنگیان و دانش‌آموزان و سومین جشنواره دانشجو معلمان فیلمساز با عنوان «جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی، تربیتی رشد» را منتشر کرد.

جشنواره‌های فیلم رشد با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل،‌ آموزه‌های دینی، فرهنگ و تمدن،‌ سبک زندگی و حقوق شهروندی، تعلیم و تربیت، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، حفظ سرمایه‌های ملی،‌ علم و زندگی و بخش ویژه برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، مهلت دریافت آثار به بخش‌های مختلف جشنواره رشد تا 30 مردادماه تعیین شده است و تکمیل فرم فراخوان الکترونیکی با توجه به آیین‌نامه جشنواره و دریافت کد رهگیری از پایگاه اینترنتی http://festival.roshd.ir  امکان‌پذیر است.

هیأت داوران در هر بخش به فیلم‌های برگزیده اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد کرد و جوایز ویژه سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، نهادهای بین‌المللی، مؤسسات و بنیاد دولتی و غیردولتی نیز جداگانه به فیلم‌های برگزیده اهدا می‌شود.

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از سوم تا دهم آذرماه 96 برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب