امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22746 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بندگان خوب خدا بدرقه شدند

خبرایران : پس از یکماه انس با قرآن کریم و ختم کامل ۳۰ جزء کتاب آسمانی ، بندگان خوب خدا با دریافت هدایای یاد بود این رویداد قرآنی ، بدرقه شدند.
بندگان خوب خدا بدرقه شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ دارالقرآن کریم در آخرین روز از ماه مبارک رمضان ، به پایان یکماه برنامه ریزی و اجرای آموزش و تلاوت قرآن کریم رسید.

در طی یکماه گذشته و در هر روز از ماه مبارک رمضان ، سالمندان و معلولین مشتاق به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم در دارالقرآن حاضر شدند تا یک جزء از کتاب آسمانی راهمخوانی کنند.

در اختتامیه محفل انس با قرآن ، علاوه بر تلاوت جزء پایانی قرآن ، ویژه برنامه های مذهبی نیز در برنامه دارالقرآن کریم آسایشگاه خیریه کهریزک قرار داشت . حاج مجتبی خلیلی مداح اهل بیت (ع)در وصف مولای متقیان علی (ع) ، مدیحه سرایی کرد و گروه نور الساجدین قطعاتی را در وصف امام زمان (عج) به اجراء گذاردند.

پایان بخش همایش قرآنی درآخرین روز از ماه مبارک رمضان ، اهداء کادوهای هر یک از مددجویانی بود که در طول یکماه گذشته با شور و اشتیاق در جلسات قر آن حاضر شدند تا از برکات این گردهمایی های معنوی برخوردار شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب