امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23072 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای پردیس خدمت صورت گرفت؛

راه اندازی درمانگاه تک تخصصی زنان برای ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت

خبرایران:درمانگاه تک تخصصی شهیده منصوری رزاقی برای ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت در منطقه 10به مدت دو روز دایر شد.
راه اندازی درمانگاه تک تخصصی زنان برای ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای پردیس خدمت و ارائه خدمات رایگان به اقشار بی بضاعت، درمانگاه تک تخصصی زنان شهیده منصوری رزاقی در خیابان امام خمینی (ره)، سی متری جی با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، سپاه ناحیه مقداد، آموش و پرورش و کمیته امداد  به مدت دو روز دایر شد.

وی افزود: در این درمانگاه یک کاروان 40 نفره شامل متخصصان زنان، ماما، پرستار و... حضور داشته و به مدت دو روز به ارائه خدمات تخصصی رایگان به بانوان سرپرست خانوار و بی بضاعت عضو سامانه پرداختند.

شهردار منطقه یادآور شد: به منظور کاهش دغدغه بانوان مراجعه کننده به این درمانگاه و ارائه خدمات جانبی، بخش سرگرمی و مراقبت از کودکان نیز دایر شد.

 

افزایش 52 درصدی بازدید کنندگان موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار

تعداد بازدیدکنندگان ازموزه هفت چنار در سه ماهه اول سال جاری افزایش 52 درصدی داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، موزه هفت چنار به عنوان یکی از موزه های اصلی شهر تهران دارای جذابیت های زیادی می باشد و با توجه به عملیات ساماندهی و مرمت موزه طی ماه های اخیر و تبلیغات محیطی در سه ماه اول سال جاری این موزه پذیرای 25۰۰۰  نفر از علاقمندان به موضوعات حیات وحش و آثار طبیعی بود.

گفتنی است تبلیغات گسترده محیطی، تغییرات ایجاد شده و جذابیت های این مجموعه باعث شد تا موزه افزایش52 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل با حضور بازدیدکنندگان تجربه کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب