امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23527 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید از اسکان های کارگری نواحی سه گانه منطقه 21

خبرایران: رئیس اداره HSE منطقه21 از بازدید اسکان های کارگری نواحی سه گانه این منطقه با اولویت کاهش خطرات، حفظ ایمنی و بهبود وضعیت بهداشتی خبر داد.
بازدید از اسکان های کارگری نواحی سه گانه منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، مسلم زارعی رئیس اداره HSE این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: این بازدید با حضور جمعی از مدیران نواحی و کارشناسان واحدهای مربوطه در راستای رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت بهداشتی و ایمنی اسکان های کارگری نواحی سه گانه منطقه 21 انجام شده است.

وی در خصوص ضرورت انجام این بازدیدها افزود: با توجه به اهمیت حفظ ایمنی و ارتقای سطح وضعیت بهداشتی و سلامت کارگران و نیروهای خدماتی در سطح منطقه21 دوره های ممیزی و بازرسی از اسکان های کارگری با اولویت کاهش خطرات، حفظ ایمنی و بهبود وضعیت بهداشتی و سلامت این اماکن در دستور کار واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست این منطقه قرار دارد.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: طی این بازدید و طبق موارد مندرج در چک لیست های مرتبط، کلیه موارد و مشکلات مجموعه های اسکان کارگری اعم از استاندارد دودکش ها و تهویه، بهداشت محیط کار، برگه اطلاعات ایمنی مواد MSDS، تابلوهای ایمنی و هشدار، ضبط و ربط محیط کار، وجود نواقص در جعبه کمک های اولیه، استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و ... شناسایی و به مسئولین ذیربط جهت برطرف کردن این موارد اعلام شد.

لازم به ذکر است؛ بازرسی و ممیزی اسکان های کارگری نواحی سه گانه منطقه21 و رفع کلیه موارد عدم انطباق و ارتقاء سطح ایمنی آنها در قالب یک طرح فوریتی و با مشارکت کلیه حوزه های ذیربط در حال انجام است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب