امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23757 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا صوفی نژاد اعلام کرد؛

قداست و معنویت ، 2 رکن اصلی آسایشگاه خیریه اداره کهریزک

خبرایران:مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، حفظ قداست و معنویت فعلی در 45 سال گذشته را بزرگترین دستاورد این مجموعه دانسته که می تواند هدایت­گر قدم های استوار خیرین در حمایتهای همه جانبه از نیازمندان جامعه باشد.
قداست و معنویت ، 2 رکن اصلی آسایشگاه خیریه اداره کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه بزرگترین حٌسن این مجموعه را امانتداری و مصرف درست از امکانات موجود دانست که ضامن بقاو استمرار خدمات دهی به مددجویان تحت پوشش است.

وی که در جمع مسئولین سازمان بهزیستی و خیرین مجموعه و در آئین افتتاح ساختمان اداری– آموزشی سخن می گفت، یاد آور شد:

حفظ قداست و معنویت فعلی در 45 سال گذشته، کار و مسیر آسانی نبوده است اما به لطف خدا و برنامه ریزی های صحیح و مدون ، این دستاورد بزرگ همچنان حفظ گردیده و پا برجاست.

صوفی نژاد ساخت و تجهیز واحد اداری – آموزشی جدید را از ملزومات قطعی مجموعه دانست و گفت :

بنا داریم از طبقه نخست این مجتمع جهت رفع و رجوع امور آسایشگاه استفاده نمائیم و طبقه فوقانی را نیز به امر آموزش در شاخه های مختلف تحصیلی تحویل مسئولین آموزشی  قرار خواهیم داد.

وی خطاب به خیرین حاضر در مراسم تصریح کرد :

از سال 1351 که سنگ بنای این مجموعه خیریه با نیات پاک شادروان دکتر حکیم زاده نهاده شد، بزرگوارانی چون شما عاملین اصلی حرکت چرخ زندگی مددجویان بوده اید ،حال نیز شما گرامیان همه روزه در صدد رفع نیازهای خانواده بزرگ کهریزک هستید ، بی آنکه فرمانی به شما داده شود یا چشمداشتی در قبال دریایی از خدمات انسانی تان از موسسه وجود داشته باشد.

صوفی نژاد همچنین خطاب به مسئولین ارشد سازمان بهزیستی کشور یاد آور شد :

با توجه به شاخص پذیرش بیمار در کهریزک که همانا فقر و نیاز است ، در حال حاضر 80 % از مددجویان از پرداخت هر گونه کمک هزینه ای معاف هستند، در حالی که اطلاعات مالی به ما می گوید روزانه 150 میلیون تومان هزینه های جاری آسایشگاه خیریه کهریزک است که این حمایت های بیش از پیش مسئولین دولتی را می طلبد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب