امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2414 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تخفیف ویژه میادین میوه و تره بار در طرح استقبال از نوروز

سید احمد صفوی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تخفیف ویژه میادین میوه و تره بار در طرح استقبال از نوروز خبر داد.
 تخفیف ویژه میادین میوه و تره بار در طرح استقبال از نوروز

به گزارش خبرایران، سید احمد صفوی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو یی درباره خدمات دهی در روزهای پایانی سال گفت: با فرا رسيدن ايام پاياني سال و ضرورت ارائه تسهيلات بيشتر، برنامه ریزی ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار تمامی مناطق انجام شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره ارتقاي سطح خدمات رسانی جهت عرضه مايحتاج مورد نياز شهروندان در این روزها تصریح کرد: در طرح استقبال از نوروز و با توجه به نحوه تعيين قيمت محصولات و كالاهاي فرآوري شده و همچنین قيمت مصرف كننده بر روي كالاها درج شده و این در حالیست که در صدد كاهش قيمت مصرف كننده ها نیز هستیم.

وی درباره محصولات ارایه شده و درصد تخفیف ها اظهار کرد: بر این اساس تمامی محصولات اعم از دستمال کاغذی، محصولات شوينده و بهداشتي، چای، شربت، برنج، سوغات شهرستان ها، آجيل و خشكبار بسته بندي، شكلات و آبنبات و ... شامل تخفیف های از 7 تا 15 درصدی شده اند.

صفوی همچنین در مورد زمان اجرای تخفیف های بازارهای میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: این طرح از ابتدای اسفندماه لغایت 20 فروردین 93 این تخفیف ها بر روی کالاها اعمال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پایان با اشاره به محصولات بسته بندي شناسنامه دار که به توليدات صنعتي كارخانجات،كارگاه هاي توليدي يا بسته بندي گفته می شود، اظهار کرد: کلیه این محصولات اطلاعاتي از جمله پروانه بهره برداري، نام و آدرس شركت توليدي يا بسته بندي، تاريخ توليد و تاريخ يا مدت انقضاي محصول را  دارا هستند و قابل رویت برای شهروندان نیز هستند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب