امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 244 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۳:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی نشريه بين المللي بنکر؛

افتخاری ديگر در کارنامه درخشان بانک پارسيان ثبت شد

خبرایران: بانک پارسيان رتبه اول ميان بانک هاي خصوصي کشور و سيزدهمين موسسه اسلامي جهان بر اساس شاخص دارايي هاي منطبق بر شريعت را به دست آورد.
افتخاری ديگر در کارنامه درخشان بانک پارسيان ثبت شد

به گزارش خبر ایران، در آخرين رتبه بندي بزرگترين موسسات مالي و بانک هاي اسلامي جهان که در شماره نوامبر سال 2013 نشريه تخصصي Banker منتشر شده است، بانک پارسيان به عنوان بانک هفتم کشور و همچنين سيزدهمين موسسه اسلامي جهان بر اساس شاخص دارايي هاي منطبق بر شريعت معرفي شد.

در اين گزارش، بانک پارسيان در ميان بانک هاي خصوصي کشور بر اساس شاخص دارايي منطبق بر شريعت رتبه اول را به خود اختصاص داده و از اين حيث همچنان اولين بانک خصوصي کشور است.

شايان توجه است؛ پيش از اين نيز براساس آخرين رتبه بندي 1000 بانک برتر جهان توسط مجله تخصصي بنکر در ژولاي 2013، بانک پارسيان در شاخص عملکرد نسبت سود به سرمايهROE ، رتبه نخست ايران و رتبه 27 جهاني را کسب کرده بود.

نشريه معتبر و تخصصي بنکر به عنوان يکي از برجسته ترين مجلات بانکي و مالي دنيا، هر ساله بانک هاي برتر جهان را در شاخه هاي مختلفي از جمله؛ ميزان سرمايه، حجم دارايي، نسبت سرمايه به حجم دارايي، ميزان سود، عملکرد(بازدهي) و ساير نسبت هاي فني رتبه بندي و معرفي مي کند و نام بانک هاي برتر را رسما در مجله بنکر به چاپ مي رساند. اين مجله که يکي از برجسته ترين مجلات بانکي دنيا محسوب مي شود ، در بيش از 150 کشور در سراسر دنيا منتشر مي شود و منبعي کليدي براي اطلاعات و تحليل هاي صنعت بانکداري و بازار سرمايه به شمار مي آيد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب