امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2485 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۸:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پاسخ به شکایت مسافران قطار از طریق تماس تلفنی و پیامک به 5149

خبرایران: سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راهآهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانهروز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی سؤالات مسافران و هموطنان خواهد بود.
پاسخ به شکایت مسافران قطار از طریق تماس تلفنی و پیامک به 5149

به گزارش خبر ایران ، مسافران و متقاضیان می‌توانند پس از تماس با شماره مذکور (5149-021) از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکت‌های مسافری، مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن از جمله استرداد بلیت، صدور المثنی، حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاه‌ها و از این قبیل بهره‌مند شوند.همچنین متقاضیان پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا، فاکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.‌هموطنان و مسافران می توانند با ارسال پیامک به شماره 5149-021 نسبت به گزارش مشکلات احتمالی در قطار به صورت آنلاین اقدام کرده تا متولیان سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب