امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25120 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف

کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده مورد بهره­برداری قرار گرفت

خبرایران: به منظور سهولتدسترسی وضرورت به­کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه­روزی برقرار گردید.
کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده مورد بهره­برداری قرار گرفت

به منظور سهولتدسترسی وضرورت به­کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه­روزی برقرار گردید.

در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می­توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال­های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936  و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه­روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

سامانه پیامکی: 300000724

پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir

صندوق پستی: 1513835811

مرکز ارتباط: 27663200-021

نمابر: 89313012-021

تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»

این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آیندهبرای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام میگیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب