امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25226 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تاکید شهردار منطقه 12 بر نگهداشت روز در محدوده قلب طهران

خبرایران: نشست شورای مدیران منطقه 12 به ریاست شهردار این منطقه برگزار شد
تاکید شهردار منطقه 12 بر نگهداشت روز در محدوده قلب طهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، در نشست مدیران این منطقه که معاونین ، مدیران واحدهای مختلف و شهرداران نواحی شش گانه حضور داشتند ، دکتر پیمان حسین محسنی شهردار منطقه 12 در سخنانی با اشاره به  تدابیر شهردار محترم تهران به انطباق کلیه اقدامات و فعالیتها بر برنامه اجرایی ابلاغ شده ، به تشریح بخشنامه های لازم الاجرای شهرداری تهران در خصوص شورای معماری و هولوگرام پرداخت و بر اجرای صحیح و دقیق این دستورالعمل تاکید کرد .

وی با اشاره به تردد بیش از 2میلیون نفر از شهروندان و گردشگران در محدوده قلب طهران در طول روز ، بر بحث نگهداشت ، رفع سد معبر ، جمع آوری ضایعات و مصالح اضافی در معابر و ... تاکید نمود.

شهردارمنطقه 12 در ادامه ضمن تقدیر از همکاران روابط عمومی به جهت کسب رتبه ی اول در بین مناطق بیست و دوگانه ی شهر تهران ، با بیان ویژه گیهای یک روابط عمومی حرفه ای که با دنیای ارتباطی جدید ، فناوری ، شبکه های اجتماعی و ...  ارتباط تنگاتنگ دارد ، نقش روابط عمومی در تعامل دوسویه با شهروندان به منظور انعکاس فعالیتها و زحمات مدیریت شهری به آنان را بسیار مهم برشمرد.

در ادامه ی این نشست گزارش فعالیتهای معاونتها و حوزه های مختلف ارائه گردید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب