امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25523 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبرداد؛

تهران قهرمان مسابقات والیبال کلانشهرهای کشور شد

خبرایران: دهمین دوره مسابقات والیبال جام کلانشهرهای کشور، با قهرمانی تیم تهران به کار خود پایان داد.
تهران قهرمان مسابقات والیبال کلانشهرهای کشور شد

نوید رضا خدیوی مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران روز یکشنبه با اعلام این مطلب گفت: دهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی کلانشهرهای ایران، 25 تا 1 مهر و آبانماه سالجاری در مجموعه ورزشی شهید کاظمی ارومیه برگزار شد.
نوید رضا خدیوی با اشاره به حضور 135 ورزشکار دراین دوره از رقابت ها افزود: این مسابقات با شرکت 9 تیم شامل شهرداری تهران، مشهد، تبریز، ارومیه، اصفهان، کرج، شیراز، کرمانشاه و رشت به میزبانی ارومیه برگزار شد.
وی با بیان اینکه دیدار نهایی این مسابقات صبح امروز بین تیم های تهران و اصفهان برگزار شد خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها تیم والیبال کلانشهر تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های اصفهان و مشهد و تبریز نیز به ترتیب دوم و سوم و چهارم شدند.
مدیرکل رفاه؛ تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: مسابقات ورزشی جام کلانشهرهای کشور در رشته های مختلف گروهی طبق تقویم ورزشی برگزار می شود که نهمین دوره مسابقات والیبال جام کلانشهرها در سال گذشته در تهران با قهرمانی تیم تهران و محوریت اداره کل رفاه؛ تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب