امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25865 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعطای نشان «گرید خلاق» به 20 غرفه خلاق یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

خبرایران: قائم مقام یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از اعطای نشان «گرید خلاق» به 20 غرفه که بیشترین و بهترین خلاقیت را در تولید و عرضه محصولات دیجیتال داشته باشند خبر داد.
اعطای نشان «گرید خلاق» به 20 غرفه خلاق یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

به گزارش خبرایران از ستاد خبری کمیته اطلاع رسانی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، دکتر حمید ضیایی‌پرور با بیان این مطلب افزود: با هدف افزایش خلاقیت و ابتکار و نوآوری در میان استارتاپ‌های دیجیتال کشور و علاقمندان عرصة فناوری‌های دیجیتال، برای اولین‌بار نشان «گرید خلاق» به شرکت‌هایی که به نوآوری و خلاقیت در زمینه کاری خود پرداخته‌اند، اعطا خواهد شد.
وی تصریح کرد: نشان گرید خلاق به عنوان امتیازی اعتباربخش از جانب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این شرکت‌ها اعطا می‌شود.
قائم‌مقام یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال همچنین با اشاره به اهمیت این نشان، تاکید کرد شرکت‌هایی که در بخش‌های خلاق نمایشگاه صاحب امتیاز شوند، موفق به دریافت گرید خلاق خواهند شد و می توانند از مزایای آن که توسط معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری در نظر گرفته می شود استفاده کنند.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. علاقمندان و شرکت کنندگان می توانند آخرین اخبار و اطلاعات نمایشگاه را از سایت
https://www.saramad.ir  یا کانال رسمی نمایشگاه به آدرس https://t.me/mediadigital پیگیری نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب