امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27559 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیمه ثالث را مجانی بخرید

خبرایران:با خرید بیمه ثالث‌ در «بیمه‌بازار» از تاریخ یکم بهمن تا پایان اسفند، شانس خود را برای برنده شدن بیمه مجانی امتحان کنید.
بیمه ثالث را مجانی بخرید

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام بیمه‌بازار، به‌ عنوان اولین سامانه مقایسه و فروش آنلاین انواع بیمه، در حال برگزاری یکی از بی‌سابقه‌ترین جشنواره­‌های فروش بیمه با نام "کمپین  بیمه مجانی" است. این جشنواره از یک بهمن تا پایان اسفندماه ادامه دارد. با خرید بیمه ثالث‌ در این بازه زمانی، شانس برنده شدن بیمه مجانی در ساعت‌­های طلایی را دارید.

از کمپین "بیمه مجانی" بیمه بازار چه می‌دانید؟

با خرید بیمه شخص ثالث‌ از سایت بیمه‌بازار به‌صورت آنلاین، در بهمن و اسفندماه، پس از پایان هر روز، ساعتی به قید ‌قرعه اعلام می­‌شود که اگر شما در آن ساعتِ اعلام‌شده بیمه ثالث خریده باشید، بیمه‌تان مجانی می‌شود و مبلغی که پرداخت کرده‌اید به‌حساب‌تان برگشت داده می‌شود.

قرعه‌کشی و اعلام برندگان

ساعت طلاییِ هر روز، عصر روز بعد در کانال تلگرام بیمه‌بازار اعلام می‌شود. با تمامِ افرادی که برنده شده‌­اند، برای برگرداندن پول پرداختی‌شان تماس گرفته می‌شود. نتایج قرعه‌کشی هر روز روی سایت بیمه­‌بازار قابل مشاهده است.

نحوه خرید بیمه ثالث از بیمه‌بازار

مدل‌خودرو، سال‌ ساخت، تعداد سال‌های تخفیف و تاریخ انقضای بیمه‌نامه را وارد کنید. اطلاعات شرکت‌های مختلف بیمه را مشاهده و مقایسه کنید و با خیال آسوده بیمه‌­نامه را در آدرس خود تحویل بگیرید! بیمه­‌بازار امکان خرید بیمه در تمامی مراکز استان­‌ها را فراهم کرده است.

بیمه‌بازار چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

 بیمه‌بازار، اولین وب‌سایت مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، زلزله و عمر است. در بیمه‌بازار، شما می‌توانید در نهایت سادگی، تمامی شرکت‌های بیمه را از هر لحاظ مقایسه کنید، بهترین را انتخاب کنید، بخرید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. شما هم‌چنین، می‌توانید بیمه ثالث خود را به صورت قسطی و البته کوتاه‌مدت بخرید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب