امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2822 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر خبرداد؛

جشن‌های میلاد نور از 10 رجب تا 13 رجب در سراسر کشور برگزار می‌شود

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: از روز میلاد جواد الائمه(ع) مصادف با 10 ماه رجب تا روز 13 رجب، سال‌روز میلاد امیرالمومنین(ع) به عنوان ایام میلاد نور نام‌گذاری شده و جشن‌های میلاد در سراسر کشور برگزار می‌شود.
جشن‌های میلاد نور از 10 رجب تا 13 رجب در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی غدیر، حسین ظریف‌منش، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر در اولین نشست اعضای ستاد مرکزی جشن‌های میلاد نور اعلام کرد: با توجه به اهمیت گسترش فرهنگ علوی در جامعه، از روز میلاد مسعود جواد الائمه(ع) مصادف با 10 ماه رجب تا روز 13 رجب سال‌روز میلاد مبارک امیرالمومنین(ع) به عنوان ایام میلاد نور نامگذاری شده است.

وی آموزه‌های علوی را بزرگ‌ترین سرمایه مسلمانان برای تحول و تعالی جامعه انسانی و زمینه‌ساز دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های والای بشری دانست و افزود: بزرگترین و خسارت‌بارترین محرومیت بشر و مسلمانان عدم معرفت نسبت به امیرالمومنین(ع) و درس‌های انسان‌ساز آن شخصیت بی‌نظیر الهی است.

ظریف‌منش افزود: بر همین اساس، در سالی که مسئله فرهنگ مورد تاکید قرار گرفته است، جامعه اسلامی و انقلابی ما باید بیش از پیش با شناخت هر چه بیشتر آموزه‌های علوی و عمل به آنها خود را به جامعه مطلوب و الگوی اسلامی نزدیک کنند.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر در پایان اعلام کرد: طرح برگزاری ایام میلاد نور و برنامه‌های میلاد جواد الائمه و امیرالمومنین (ع) تهیه و به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب