امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29049 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در مراسم تودیع و معارفه عنوان کرد:

10 راهبرد برای توسعه سازمان مدیریت صنعتی در افق جدید

خبرایران: ابوالفضل کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی 10 راهبرد توسعه ای برای پیشرفت سازمان مدیریت صنعتی در افق جدید را تشریح کرد.
10 راهبرد برای توسعه سازمان مدیریت صنعتی در افق جدید

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در پی حکم انتصاب ابوالفضل کیانی بختیاری بعنوان مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی از سوی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان برگزار شد.

کیانی بختیاری دراین مراسم   10 راهبرد برای سازمان مدیریت صنعتی در افق جدید به شرح ذیل اعلام کرد:
1- اولين و مهمترين اقدام  احياء فلسفه وجودی ، كمك به توسعه صنعتی ، اعتلای برند ، تدوين و توسعه آموزش های كاربردی معتبر در سطوح بين الملی و همسو با صنايع هدف ايدرو است . عارضه يابی ، آسيب شناسی بنگاه ها و ايجاد كلينيك های صنعتی به منظور اصلاح ساختارهای مديريت، منابع انسانی، مالی و كسب و كار بنگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
2- ايفای نقش های حاكميتی ، تعريف فعاليت های مساله محور ، تعامل دستگاه های اجرايی با هدف كمك به دولت برای تحقق برنامه های توسعه كشور .
3- تقويت و بازآرايی فرهنگ سازمانی سازمان مديريت صنعتی؛ اين سازمان بايد محل تردد اساتيد بزرگ مديريت كشور و مملو از نيروهای متخصص و مجرب و دانشگران توانمند باشد.
سازمان متعالی از توانمندی علمی اجرايی برخوردار است و استراتژی روشن دارد و تمام سطوح كاركنان در امور سازمان مشاركت دارند، داری توانمندی پویا پویا و اثر گذار می باشد.
4- ارزش و دارايی سازمان هايی نظير سازمان مديريت صنعتی، به دارايی های فكری و سرمایه های نامشهود اين سازمان هاست، که براي ارتقاء اين دارايی نهایت تلاش را خواهیم کرد.
5- در اين سازمان از اين پس محبوبيت و ارتقاء افراد به ميزان ارزش افزوده و اثر گذاری آنها در پيشبرد اهداف و برنامه های مصوب اين سازمان بستگی خواهد داشت و در اين فرآيند ممكن است كارشناس موثر، از مدير جايگاه و محبوبيت بالاتری برخوردار باشد. 
6- توسعه تعاملات بين المللی و پرورش مديران جهان تراز را با بر نامه ريزی مجدد دنبال و انشالله به نتيجه خواهيم رساند.
7- ادبيات سازی موضوعات تازه مديريتی و مرجعيت علمی سازمان را با تدوين و انتشار كتب و منابع علمی معتبر مديريتی دنبال خواهيم كرد.
8- جهان در آستانه انقلاب صنعتی چهارم است، انقلابی كه تمام ابعاد زندگی بويژه مدل های كسب وكار و مديريت را متحول خواهد ساخت. آماده سازی بنگاه ها و سازمانها برای مواجهه با اين موج صنعتی در ابعاد گوناگون استراتژيك، مديريتی و كسب و كار از وظايف اين سزمان است كه دنبال خواهد شد.
9- رويكرد بنده در خصوص شبكه نمايندگی های سازمان، رویكرد توسعه تعاملات و رفع مشكلات و موانع آنها، تلاش برای اخذ مجوزهای آموزشی خاص و ارتقاء اعتبار مدارك كاربردی آنها خواهد بود. البته انتظار دارم نمايندگی ها در راستای ارتقای كيفيی خدمات مبتنی بر فناوری های جديد و نوآورانه و مساله محور تلاش كنند با نهادهای حاكميتی استانها در رفع مشكلات بخش های دولتی همکاری تنگاتنگی داشته باشند.
10-سازمان مديريت صنعتی بايد در راستای فرهنگ سازی ، آموزش و ترويج شعارها و راهبردهای سال که به تدبیر مقام معظم رهبری ابلاغ می شود، به روش های متنوع بيش از پيش اقدام نمايد. برای مثال فرهنگ سازی، كمك به توسعه برند بنگاه های تولیدی و كمك به رشد بنگاه ها در سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است، از وظایف مهم سازمان محسوب می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب