امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد؛

بودجه عمومی سال آینده ۱۹۰ هزار میلیارد تومان

خبر ایران : عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سقف بودجه عمومی در لایحه ۹۳ کل کشور ۱۹۰ هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده است. هم‌چنین قیمت دلار ۲۶۰۰ تومان و هر بشکه نفت ۱۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.
بودجه عمومی سال آینده ۱۹۰ هزار میلیارد تومان

به گزارش خبر ایران؛ جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به جلسه نوبخت معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور با فراکسیون رهروان انقلاب اسلامی درباره بودجه 93 کل کشور اظهار داشت: سقف بودجه عمومی 190 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که درآمدهای دولت 80 هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده است و قیمت هر بشکه نفت 100 دلار و نرخ ارز نیز 2600 تومان در لایحه بودجه 93 پیش‌بینی شده است.

 

به گفته این نماینده مجلس همچنین 64 هزار میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی و گمرکی ، نیز 22 هزار میلیارد تومان تملک دارایی‌های دولتی‌ در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد بودجه سال آینده نسبت به سال جاری انبساطی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: امیدواریم دولت دلایل قانع کننده برای درآمدهای پیش‌بینی شده داشته باشد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب