امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31536 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین معینی کربکندی خبرداد؛

منطقه 21 با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به استقبال عید غدیر می رود

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم در سطح محلات ورودی غربی پایتخت خبر داد.
منطقه 21 با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به استقبال عید غدیر می رود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم گفت: ویژه برنامه های پاسداشت این عید مبارک و فرخنده در راستای ایجاد نشاط و شادی اجتماعی در سطح محلات 13گانه منطقه 21 برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه همزمان با عید بزرگ غدیر خم جشن های مفرح و شادی در بوستان های نرگس، لاله، نیلوفر و شهید هاشمی نژاد همراه با برنامه های متنوع برگزار خواهد شد، افزود: در حاشیه ی برگزاری هر یک از این جشن ها غرف فرهنگی، مسابقه، تئاتر، مولودی خوانی، تواشیح و موسیقی سنتی برپاست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در همین راستا خاطرنشان کرد: تقدیر و تکریم از سادات در سطح نواحی سه گانه و برگزاری دوره های آموزشی غدیر شناسی، از دیگر برنامه هایی است که با همکاری سرای محلات در طول هفته ولایت اجرا شده است .

معینی کربکندی در پایان یادآور شد: شهروندان و ساکنان منطقه 21 می توانند در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفتم و هشتم شهریور ماه با حضور در بوستان های نامبرده در سطح این منطقه در جشن بزرگ غدیر شرکت کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب