امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32036 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز ثبت‌نام یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

خبرایران: رئیس انجمن کسب و کارهای اینترنتی ایران از ثبت‌نام یازدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران خبرداد و گفت: پایگاه‌های اینترنتی می‌توانند برای رقابت در این دوره از جشنواره ثبت‌نام کنند.
آغاز ثبت‌نام یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش خبرایران به نقل از انجمن کسب و کارهای اینترنتی ایران، حمیدرضا اعتدال مهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره جدید جشنواره وب و موبایل ایران گفت: امسال تمام توان خود را بکار گرفته‌ایم تا در راستای ارائه محتوای آموزشی در حاشیه جشنواره وب و موبایل، بسیار بهتر از سال‌های گذشته ظاهر شویم و بتوانیم فضا را برای ارائه محتوایی اثربخش، پویا و مفید آماده سازیم.
رئیس انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران با اشاره به اینکه کسب و کارهای اینترنتی با مشکلات زیادی برای ادامه حیات خود دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: این انجمن بر اساس جایگاه قانونی خود، به بررسی مشکلاتی که این ‌روزها نفس کسب و کارها را به شماره انداخته، پرداخته و با حضور مدیران و تصمیم‌گیران این حوزه، آن‌ها به چالش خواهد کشید.
اعتدال مهر به حضور نرم افزارهای اینترنتی از طریق پلتفرم کافه بازار و سیپ اپ اشاره کرد و گفت: همان‌طور که در زمان‌بندی‌های جشنواره مشخص شده بود، ثبت‌نام در جشنواره از یکم مهر آغاز شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ورود به سایتIWMF.ir و وارد کردن اطلاعات وبسایتشان در یازدهمین جشنواره وب و موبایل شرکت کنند.
وی افزود: ثبت‌نام اپلیکیشن‌های موبایل از هفته سوم مهر از طریق پلتفرم کافه بازار آغاز می‌شود و نرم افزارهایios سیب اپ شروع خواهد شد و دارندگان اپلیکیشن می‌توانند از این طریق در جشنواره شرکت کنند.

 روند اجرایی جشنواره یازدهم تغییر کرده است

شایان شلیله، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره به تغییرات ایجاد شده در روند اجرایی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت:‌ در دوره دهم جشنواره وب و موبایل، شورای داوری تشکیل شد که تغییر مثبتی در فرایند برگزاری جشنواره بود و سبب دریافت بازخوردهای متنوع از نگاه فعالان این حوزه بود.
وی از تغییرات در وزن آرای  داوران جشنواره خبر داد و گفت: امسال به داوران مرحله اول امتیاز داده می‌شود که تفصیل این امتیازها در شرایط جشنواره شرح داده است.
شلیله افزود: امسال در انتخاب شورای داوری از بهترین‌های حوزه وب و موبایل و نیز منتقدان جشنواره دعوت به همکاری شده، همچنین پارسال ۱۰ وب‌سایت برای ورود به مرحله دوم و داوری شورا کاندیدا شدند با توجه به اینکه مشاهده شد آرای وب‌سایت‌های آخر وارد شده به این مرحله نزدیک به هم است، امسال ۱۲ وب‌سایت به این مرحله وارد می‌شوند.

 جشنواره وب و موبایل پلی میان بخش خصوصی و عمومی است
رضا الفت‌نسب، دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران نیز از برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۷ خبر داد و گفت: این جشنواره را پلی ارتباطی میان بخش خصوصی و عمومی است.
وی افزود: امسال حامیان معنوی جشنواره افزایش یافته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، سازمان فرابورس ایران، بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای ایران، اتحادیه صنف کسب و کارهای مجازی، اتحادیه صنف فناوران رایانه و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اشاره کرد.
شروع داوری مردمی از ۵ آذرماه و شروع داوری مرحله اول توسط کاندیدا از ۱۰ آذرماه خواهد بود که اخبار این موارد نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب