امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3435 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برنامه‌سازی رادیو سلامت مبتنی با فرهنگ اسلامی و ایرانی است

مدیر گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت بیان کرد: برنامه‌سازی رادیو سلامت مبتنی با فرهنگ اسلامی و ایرانی است.
برنامه‌سازی رادیو سلامت مبتنی با فرهنگ اسلامی و ایرانی است

 

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، جمشید یزدانی، مدیر گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت با بیان این مطلب گفت: بر اساس ماده بیست و چهارم اعلامیه جهانی حقوق بشر هر کس حق استراحت، فراغت و تفریح دارد. تفریح و سرگرمی در کاهش میزان خشونت‌ و انحرافات اجتماعی، ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی شهروندان و همچنین، افزایش بهره‌وری در کار‌ها نقش دارد.

وی ادامه داد: از این رو گروه سلامت و تفریحات شبکه رادیویی سلامت به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی مخاطبان در حوزه سلامت و معرفی تفریحات سالم سلامت‌محور، برنامه‌های رادیویی متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی تهیه و پخش می‌کند.

مدیر گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت در پایان اظهار کرد: گروه سلامت و تفریحات جهت تعامل هرچه بیشتر با مردم و معرفی بهتر رادیو به‌ویژه شبکه تخصصی سلامت اجرای برنامه‌های محیطی و خارج از استودیو را نیز برعهده دارد و با اعزام واحد سیار به مناطق مختلف از قبیل دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، بوستان‌ها و نمایشگاه‌ها و ...، مراسم و همایش‌هایی که با موضوع سلامت در ابعاد مختلف جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی ارتباط دارند را پوشش می‌دهد.

یادآور می‌شود، «کلینیک لبخند، بفرمایید سیب، آسمون ریسمون، مسابقه اف ام 102، مسابقه سبک سنگین و مسابقه سه نسل، سلام جوانی، نخبگان، یک روز یک کتاب، قاصدک و تصویر خیال» از جمله برنامه‌های این گروه است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب