امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3488 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لیگ قهرمانان اروپا

گل کلیدی راموس کهکشانی‌ها را به جاده قهرمانی بازگرداند/ ثبت دهمین قهرمانی اروپا برای رئال

رئال مادرید با درخشش سرخیو راموس به بازی باخته مقابل اتلتیکومادرید بازگشت و در وقت اضافه با زدن 3 گل به دهمین مقام قهرمانی خود در اروپا رسید.
گل کلیدی راموس کهکشانی‌ها را به جاده قهرمانی بازگرداند/ ثبت دهمین قهرمانی اروپا برای رئال
به گزارش خبر ایران ، مصاف نهایی لیگ قهرمانان اروپا که از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه لیسبون آغاز شد، با کسب برد 4 بر یک رئال مقابل اتلتیکو در دربی مادریدی در وقت اضافه دوم به پایان رسید و آرزوی کسب دهمین مقام نخست کهکشانی‌ها تحقق یافت.

 

در این دوئل پرفشار و سنگین این اتلتیکو بود که گل نخست را زد و تا سومین دقیقه وقت اضافه پایان بازی در آستانه کسب جام و اولین عنوان قهرمانی‌ قرار داشت.

 

وقتی در دقیقه 37 گودین روی اشتباه خط دفاعی رئال و ایکر کاسیاس‌، دروازه‌بانش گلزنی کرد، همه چیز برای افتخار‌آفرینی مردان دیگو سیمئونه مهیا شد. این تیم تا دقیقه 3+90 نیز برتر بود اما در این هنگام سرخیو راموس روی یک ضربه کرنر دروازه اتلتیکو را باز کرد و باعث شد رئال به بازی برگردد.

 

در دو وقت اضافه رئالی‌ها با حفظ برتری توان فیزیکی موفق شدند 3 گل دیگر توسط گرت بیل 110، مارسلو 118 و کریس‌رونالدو 120 (پنالتی)‌ بر همشهری خسته خود غلبه کنند.

 

به این ترتیب رئال توانست به آنچه خواسته خود بود در وقت اضافه دست یابد و رویای کسب دهمین مقام نخست خود را در اروپا تحقق ببخشند و در عین حال آنچلوتی، مربی ایتالیایی این تیم نیز سومین قهرمانی خود را در این مسابقات کسب کند.

 

 

    

 

       

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب