امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34917 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام‌تسلیت مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت اربعین‌حسینی

خبرایران: خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت اربعین‌حسینی پیام‌تسلیت صادر نمود.
پیام‌تسلیت مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت اربعین‌حسینی
بسوز ای‌دل که امروز اربعین است                    عزای ختم پُورمرسلین است


اربعین میعادگاه عاشقان و دلباختگان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و یاران ایشان و تجلی‌ عشق و ایمان به اهل بیت علیهم‌السلام است. همانا اربعین منشاء ظهور نهضت پرشور حسینی است. روزی که محبان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از سراسر گیتی در کربلای معلی گردهم هم آمده و کنگره عظیم و میلیونی دلدادگان و سینه‌سوختگان حسینی را تشکیل داده و در سوگ عزای سرور و سالار آزادگان و قافله‌‌سالارکربلا حضرت زینب(س) اشک ماتم می‌ریزند تا ندای حق‌طلبی را به گوش جهانیان برسانند.
آری؛ شورحسینی و شوق خدمت به زوّار اربعین حسینی باری دیگر همچون سال‌های گذشته در قلب کارکنان پست‌بانک‌ایران تجلی یافته و در حرکتی خودجوش و با حال و هوای معنوی در قالب موکب‌های خدمت‌رسانی در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه از زائران حسینی در مسیر حرکت به کربلای معلی استقبال و پذیرائی می‌نمایند.
فرارسیدن اربعین حسینی را به شیعیان جهان به ویژه کارکنان پست بانک ایران و خانواده‌هایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه همکاران ارجمند درخدمت‌رسانی به زائران حسینی تقدیر و تشکر نموده و از خدواند سبحان سلامتی و اجر اخروی خواستارم.

خسرو فرحی

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب