امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3537 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قیمت خودرو افزایش می‌یابد یا خیر؟

در جلسه شورای رقابت تکلیف قیمت خودروهای داخلی مشخص خواهد شد.
 قیمت خودرو افزایش می‌یابد یا خیر؟

به گزارش خبرایران، در چند هفته اخیر ماراتن تعیین قیمت خودروهای داخلی به پایان خود نزدیک شده است.

در این مدت در حالی که تاکیدات مسوولان دولتی به ویژه سخنگوی دولت مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت خودرو ادامه یافت درمقابل رییس شورای رقابت تلویحا از احتمال افزایش قیمت‌ها خبر داده است.

در این میان چند روز پیش نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت برخلاف اظهارات سخنگوی دولت، اعلام کرد که دولت هیچ نظری در رابطه با افزایش یا کاهش قیمت خودروهای داخلی ندارد.

البته رییس شورای رقابت نیز اعلام کرده بود در جلسه‌ای با مسوولان دولت راه‌های حمایت از صنعت خودرو بررسی شده و پس از آن فرمول جدید قیمت گذاری ابلاغ خواهد شد.

در این شرایط با برگزاری جلسه وعده داده شده شورای رقابت، تکلیف قیمت خودروهای داخلی نیز ظرف روزهای آینده مشخص شده و بازار این محصولات از بلاتکلیفی خارج خواهد شد.

احتمال افزایش قیمت خودروهای داخلی در حالی است که برخی افراد مرتبط با خودروسازان اعلام کرده‌اند که به دلیل کاهش قدرت خرید مردم تمایلی به افزایش قیمت‌ها ندارند و امیدوارند دولت با راهکارهای حمایتی زمینه تثبیت قیمت‌ها را فراهم کنند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب