امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3562 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دادستان بردسیر خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار یک میلیارد تومانی

دادستان بردسیر گفت: نتیجه اعتماد به شخص بدون مجوز ثبت‌نام برای عتبات عالیات در بردسیر تا کنون بیش از یک هزار و 200 مالباخته و یک میلیارد تومان کلاهبرداری به دنبال داشته است.
دستگیری کلاهبردار یک میلیارد تومانی
 به گزارش خبرایران، مهدی احمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در بردسیر اظهار داشت: شکایات متعدد به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر واصل شد مبنی بر اینکه فردی با مبلغ اندکی اقدام به ثبت‌نام برای تشرف به عتبات عالیات کرده است و اظهار داشته که این اعزام به پشتیبانی فردی خیر صورت می‌گیرد.

وی افزود: به محض وصول شکایات، تحقیقات اولیه انجام و مشخص شد که فرد مذکور بدون مجوز قانونی اقدام به ثبت‌نام می‌کرده است و فرد مورد نظر شناسایی و بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: دستگاه قضایی پیگیر موضوع است و تا جایی که بتواند مردم را به حق و حقوق خود می‌رساند.

وی آمار مالباختگان را تا‌کنون یک هزار و 200 نفر ذکر کرد که افراد شاکی از شهرستان بردسیر و اکثر شهرستان‌های‌ کرمان هستند و بیان داشت: تا‌کنون ارزش اموالی که از مردم اخذ شده و اعزامی صورت نگرفته است، بالغ بر یک میلیارد تومان است.

احمدی افزود: شهروندان به افراد عادی و شخصی اعتماد نکنند و برای تشرف به مکان‌های زیارتی و عتبات عالیات از طریق آژانس‌های شناخته شده و مورد اطمینان و دارای مجوز اقدام کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب