امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36346 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دومین پویش خیابان ورزش به منطقه 5 پایتخت نشاط دوباره بخشید

خبرایران: باز پس گیری خیابان به نفع کودکان منطقه 5 پایتخت با اجرای طرح خیابان ورزش در محله جنت آباد جنوبی با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران ، شهردار منطقه و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.
دومین پویش خیابان ورزش به منطقه 5 پایتخت نشاط دوباره بخشید

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهردای منطقه 5،  ئومین پویش خیابان ورزش به منظور ایجاد نشاط همگانی با هدف باز پس گیری خیابان به نفع کودکان در منطقه 5 برگزار شد.  

در این مراسم حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران ، ندا شهرزاد رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ، رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه حضور داشتند و استقبال گسترده شهروندان  و کودکان در رشته های فوتبال دستی، فوتبال گل کوچک، شطرنج، هفت سنگ، طناب کشی، لی لی، مارو پله، مچ اندازی، تنیس روی میز، چرخ و فلک و بازی های فکری  بی نظیر بود.   

نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد تا به زودی این اقدام در تمام محلات منطقه عملی شده و  یکی از معابر اصلی، به صورت هفتگی مقر خیابان ورزش منطقه 5 شود.  

خسروآبادی نیز در حاشیه این مراسم گفت : از این که در محلات منطقه شورو نشاط شهروندان را با احیای ورزش شاهد هستیم بسیار خرسندیم و باید به محلات نگاه فرهنگی اجتماعی داشت تا روحیه نشاط در بین مردم گسترش یابد.  

ندا شهرزاد رئیس سازمان ورزش نیز افزود : باز پس گیری خیابان های شهر به نفع کودکان حرکت مثبتی برای خدمت به شهروندان بوده که باعث احیای ورزش ها و بازی های قدیمی فراموش شده می شود.  

براساس این خبر، اجرای دومین پویش خیابان ورزش در محله جنت آباد جنوبی با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، نیروهای شهربان و اداره تربیت بدنی محقق شد و تیم فوتبال نوجوانان سندرم داون به صورت نمادین به مسابقه فوتبال با مدیران منطقه پرداختند و جوایزی دریافت کردند .

 

photo_2018-12-30_16-32-16

photo_2018-12-30_16-33-39

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب