امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37445 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت حادثه تروریستی

خبرایران: حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی پیامی حمله تلخ تروریستی و رفتار ددمنشانه افراد جاهل و کور دل را محکوم کرد.
پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت حادثه تروریستی

حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این پیام اعلام داشت : حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از سربازان و مدافعان سربلند و سرافراز وطن گردید، بار دیگر اوج رذالت و چهره پلید دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هویدا ساخت.

ضمن محکوم نمودن این رفتار غیر انسانی و شوم و پلید، برای همه شهدا عزیز و گرانقدر این حادثه درد آور و جان‌سوز که اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی‌سماء هستند، علو درجات و قرب الهی و برای مجروحان عزیز این اتفاق دردناک شفای عاجل و بهبودی و سلامتی مسئلت دارم.

استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی بدانند که این اقدامات ددمنشانه تنها باعث اتحاد و همبستگی بیشتر ملت بزرگ ایران خواهد شد و خون به ناحق ریخته این عزیزان و درد و آه و ناله بازماندگان شهداء با عنایات حضرت حق و توجه ولی‌عصر گریبان‌گیر آنان و باعث رسوایی و سرنگونی دشمنان غاصب و جنایتکار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب