امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37480 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتتاح تفرجگاه محله ای والفجر در منطقه 15

خبرایران: تفرجگاه محله ای والفجر با نذر درختان توسط شهروندان منطقه 15 به بهره برداری رسید.
افتتاح تفرجگاه محله ای والفجر در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با اعلام خبر فوق گفت: این تفرجگاه همزمان با همایش پیاده روی خانوادگی محله والفجر که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد، افتتاح شد.

محمدی به نذر درختان توسط شهروندان ناحیه این منطقه اشاره کرد و افزود: پیش از این نیز به همت اهالی این منطقه تعداد 5100 اصله درخت در این ناحیه کاشته و با مشارکت خودشان نگهداری می شود.

وی ادامه داد: این تفرجگاه به وسعت 3 هزار مترمربع است که در آن 718 درخت و درختچه اهدایی شهروندان کاشته و 29 نیمکت نصب شده است و در خیابان دستغیب مجاور بوستان اسپیره و باغ راه گل مریم قرار دارد.

به گفته وی ایجاد مراکز تفریحی و محیط زیستی موجب ارتقای روحیه نشاط وشادابی شهروندان وافزایش سرانه محله های جنوب تهران می شود.

محمدی با اشاره به اینکه توسعه محله ای پایان نمی یابد، افزود: تا پایان سال چند پروژه دیگر نیز به بهر برداری می رسد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این تفرجگاه  چهل و پنجمین پروژه شهری است که امسال به بهره برداری می رسد، افزود: تعداد پروژه هایی که در این مدت در ناحیه افتتاح شده، 11 است.

شایان ذکر است؛ در این مراسم شهردار، معاونین فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری و محیط زیست منطقه و شورایارن محله های والفجر و مسعودیه، حضور داشتند.

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب