امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38339 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پيام نوروزي رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين

خبرایران: سيامک دولتی رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين پيام نوروزي صادر نمود.
پيام نوروزي رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين

يا مقلب القلوب والابصار، يا مدبر اليل والنهار
يا محول الحول والاحوال، حول حالنا الي احسن الحال
خداوند منان را سپاسگزارم که فرصت بودن و تجربه کردن بهاري ديگر را عطا نمود تا از اين فرصت در سال نو براي تفکر در راز آفرينش دوباره طبيعت بهره ببريم و بدانيم هر آغازي را پاياني است و هر پاياني را آغازي دوباره.
سال نو را به همکاران ارجمندم در گروه بانک اقتصادنوين تبريک عرض مي‌کنم و براي همه عزيزان همکار و خانواده‌هاي گرانقدرشان آرزوي سالي سرشار از موفقيت و سلامتي را دارم.
هيأت مديره بانک در سال 97 با اتخاذ تدابيري در جهت کاهش تصدي گري بانک در بنگاه‌ها، پيگيري فروش املاک مازاد و تمليکي، مصوب نمودن طرح‌هاي مورد نياز براي جذب منابع و وصول مطالبات، در مسير اجراي سياست‌هاي نظارتي بانک مرکزي قدم‌هاي موثري را برداشته است و بدون شک در سال 98 هم ضمن تداوم اين سياست‌ها انتظار دارد با همراهي و همدلي همه جانبه همکاران در مسير موفقيت بانک به عنوان جزئي از اقتصاد کشور به وظيفه ذاتي خود عمل نمايد.
در سال 97 همزمان با واگذاري بخشي از سهام شرکت تامين سرمايه نوين در بازار بورس اوراق بهادار، با مصوبه هيأت مديره تعدادي از سهام شرکت به همکاران واگذار گرديد. اين سهام مي‌تواند به عنوان تامين آتيه براي همکاران به عنوان يک سرمايه‌گذاري سودآور محسوب گردد. انتظار مي‌رود اين قبيل تخصيص‌ها در سال 98 نيز با ادامه فرآيند واگذاري‌ها تداوم داشته باشد و انشاءالله به عنوان پشتوانه‌اي براي فرداي همکاران باشد.
در خاتمه به همه عزيزان يادآور مي‌شوم:
در شرايط سخت کنوني هر سازماني براي موفقيت نيازمند ياراني با انگيزه و تلاشگر است که با اراده خود مسير آينده را مي‌سازند و بر چالش‌ها و مشکلات غلبه مي‌کنند و در اين فرآيند به راز با هم بودن براي موفقيت پي مي‌برند.
پيروز و سربلند باشيد.
سيامک دولتي
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب