امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38451 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای مراسم عزاداری رئیس مذهب شیعه در میدان صادقیه

خبرایران : سید حسین دلبری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 5 گفت:مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت 14 و 15 خرداد در میدان صادقیه برگزار می شود.
اجرای مراسم عزاداری رئیس مذهب شیعه در میدان صادقیه
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، سید حسین دلبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت:هر ساله به مناسب 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و 15 خرداد قیام خونین مردم قم مراسم ویژه سخنرانی برگزار می شد که به دلیل شیوع کرونا عمده این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و همچنین فضای مجازی برگزار می شود.
وی به تقارن این ایام با شهادت رئیس مذهب شیعه اشاره کرد وافزود:در همین راستا ظهر روز یکشنبه 16 خرداد و همزمان باشهادت امام جعفر صادق(ع) مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در میدان صادقیه تهران بر گزار می شود که در این مراسم چند مداح اهل بیت در سوگ شهادت امام جعفر صادق مداحی خواهند کرد و مناسبت های 14 و 15 خرداد نیز گرامی داشته خواهد شد.
دلبری در پایان گفت:در کنار این برنامه با نزدیک شدن به این روزها بنرهایی با مضون این سه روز در سطح منطقه نصب شده تا شهرحال و هوای این مناسبت ها را به خود بگیرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب