امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38586 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در حاشیه همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور اعلام شد؛

انتخاب خوبان مهمترین رکن اساسی انتخابات است / بانوان مهمترین اقشار تاثیرگذار در انتخابات ۱۴۰۰ هستند/ حمایت از دولت جهادی و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی

خبرایران : سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که با حضور در پای صندوق رای باید انتخاباتی پرشور و با برکت را رقم بزنیم.
انتخاب خوبان مهمترین رکن اساسی انتخابات است / بانوان مهمترین اقشار تاثیرگذار در انتخابات ۱۴۰۰ هستند/ حمایت از دولت جهادی و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی
انتخاب خوبان مهمترین رکن اساسی انتخابات است
 
مهندس مسعود حکیم جوادی، دبیر کل مجمع اسلامی دانش آموختگان ایرانی خارج کشور هم در حاشیه همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور گفت: ظرفیت بسیار با عظمتی است از دانش آموختگانی که در کشورهای مختلف تجربیات جهانی را کسب کردند و الان در مجموع دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور هستند. 
 
حکیم جوادی افزود: اینها همه تلاشی که کردند تو این زمینه ها یک عدد و رقم آماری از اینها در دست ما است که در حال حاضر ۳ برنامه داریم و اول از همه انتخاب خوبان است.
 
این مقام مسئول اذعان کرد: من در سخنانم گفتم چرا آقای رئیسی را انتخاب کنیم؟ برای اینکه سعدی گفت: ای که مرا اندر پی خوبان زمانه، ما کجاییم در این بحر تفکر و تو کجایی؟
 
جوادی بیان کرد: این انتخاب، انتخاب خوبان است که شعار دولت مردمی آقای رئیسی؛ دولت مردمی؛ ایران قوی است.
 
 دبیر کل مجمع دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور، با اشاره به اینکه امروز دوران مشارکت است اگر ایران قوی میخوایم از همه ظرفیت ها و استعدادهای همه مجموعه ها باید استفاده شود، اضافه کرد: امروز بانوانی که ما در استان گلستان دیدیم مجموعه ی ۱۶۰ نفر دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور از بانوان هستند و آمادگی کامل داریم از کشور با تمام تجربیاتی که در جهان کسب کردیم پر واضح است اگر این برنامه در داخل کشور پیاده شود، بسیاری از معضلات جامعه ما حل خواهد شد.
 
حکیم جوادی یادآورشد: سیاست خارجی جناب رئیسی بصورت تعاملی و تحول‌خواهانه است به طوریکه از نظر او ما باید با جهان تعاملی گسترده و در عین حال، ضد سلطه، بر سلطه طلبان داشته باشیم.
 
 
*بانوان مهمترین اقشار تاثیرگذار در انتخابات ۱۴۰۰ هستند
 
دکتر ناصری پور، مدرس دانشگاه و کارشناس امور بین الملل در حاشیه همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور، گفت: این بانوان هستند که می توانند با حماسه هایی همچون دفاع مقدس از کشور میهن اسلامی دفاع کنند و در انتخابات سهیم باشند.
 
ناصری پور افزود: حضور فعال زنان در عرصه اجتماعی و مشارکت سیاسی آنها به عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور در ترسیم سرنوشت کشور کاملاً مشخص است و در بخش های اقتصادی، اداری، آموزشی و کادر درمان خصوصا در بخش کرونا خانم ها واقعا حماسه ای از جنس دفاع مقدس آفریدند.
 
او اضافه کرد: مهمترین اقشاری که در جامعه می توانند تاثیر گزار باشند بانوان اند زیرا آنها در واقع سنگ بنای هر خانواده ای هستند.
 
این کارشناس امور بین الملل از همه مادران، بانوان و دختران ایران زمین خواست پای صندوق های رای بیایند و حتما به فرد اصلح رای بدهند.
 
او همچنین اذعان کرد: نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم و با صندوق های رای قهر کنیم چرا که انتخاب خوب سرنوشت آینده ی ما را رقم خواهد زد و اگر انتخاب نکنیم دیگران برای ما انتخاب می کنند.
 
 
*حمایت از دولت جهادی و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی 
 
دکتر نوروزی، مسئول شورای سیاستگذاری جمعیت اسلامی دانش آموختگان مالزی، هم در حاشیه همایش دانش آموختگان خارج از کشور گفت: هدف ما از جمع شدن در این مکان این است در واقع به دولت والایی و انتخابی آینده اعلام کنیم که ما حامی شما هستیم و آمادگی داریم به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف شما در دولت جهادی شما برسیم.
 
نوروزی افزود: مردم باید با بصیرت و بینش دقیق داشته باشند تا بتوانند کاندیدا اصلح را پیدا کنند.
 
او اضافه کرد: شما به کارنامه عزیزان مراجعه نمایید؛ مشخص است، بعنوان مثال: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی از ابتدای انقلاب تا بحال در مراسم ها و پست های مختلف حضور داشتند و به نحو احسنت فعالیتشان را انجام داده اند.
 
مسئول شورای سیاستگذاری جمعیت اسلامی دانش آموختگان مالزی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام رئیسی از زمان دادگستری تا زمان آستان قدس رضوی تاکنون در قوه قضائیه عملکرد خوبی داشتند و امید ما این است انشاالله ایشان قوه مجریه را هم متحول کنند و یک دولت انقلابی و شایسته ای در تراز جمهوری اسلامی و دولت اسلامی تشکیل دهند.
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب