امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40379 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه کرامت و روز تجلیل امامزادگان و بقاع متبرکه انجام می شود؛

عطرافشانی مقبره امامزادگان منطقه 15 با گلاب محمدی

خبرایران: دو امامزاده منطقه 15 با مشارکت شهروندان و ائمه جماعات همزمان با روز تجلیل و گرامیداشت امامزادگان و بقاع متبرکه با گلاب ناب محمدی عطرافشانی می شوند.
عطرافشانی مقبره امامزادگان منطقه 15 با گلاب محمدی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبرک فرارسیدن دهه کرامت به شهروندان گفت: فردا مراسم غباروبی دو امامزاده سیده ملک خاتون و اهل بن علی (ع) در ناحیه یک با مشارکت امور مساجد منطقه، ائمه جماعات، معاونت خدمات شهری، نواحی، معاونت امور اجتماعی و شهروندان مومن و ولایی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا بسته های شست و شو برای پاکیزگی و معطر کردن دیوارهای بقایع متبرکه توزیع شده است، افزود: معاونت خدمات شهری  نیز فضای  بیرونی را شست و شو و فضاهای سبز این دو امامزاده را بازپیرایی کرده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در پایان یادآور شد :  به دلیل تقارن این روز با سالروز ولادت امامزاده سیده ملک خاتون  مراسم جشنی نیز ساعت 18 به همت آستان مقدس این امام زاده  عظیم الشان برپا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب