امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40624 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه۲۱ در نشست صمیمی با همکاران روابط عمومی؛

روابط عمومی، تصویر یک سازمان را ترسیم می کند

خبرایران : رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ همزمان با بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با همکاران شاغل در این بخش نشست و گفتگویی صمیمانه برگزار و از خدمات این واحد تقدیر و تشکر کرد.
روابط عمومی، تصویر یک سازمان را ترسیم می کند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه در ابتدای نشست صمیمی امروز ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات بر کسی پوشیده نیست؛ می بایست با تلاشی مضاعف و انگیزه ای دوچندان اقداماتی که در سطح منطقه و در حوزه های مختلف عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی در حال انجام است را به نحو مطلوب به سمع و نظر شهروندان و مدیران ارشد پایتخت رسانید.

وی ادامه داد: در جهان امروز با فرصت ها و تهدیدهایی که رسانه های نوین در اختیار روابط عمومی ها قرار داده اند، روابط عمومی موفق آن است که با به خدمت گرفتن ظرفیت های موجود، به تولید محتوای خوب در جهت اهداف سازمانی منطقه بپردازد.

رجب‌زاده افزود: شهروندان منطقه۲۱ از طریق اخبار، اطلاع رسانی ها و تبلیغاتی که توسط روابط عمومی منطقه انجام می پذیرد، در جریان اقدامات متعدد مدیریت شهری قرار می گیرند و چه بهتر که این روند به روز، کارآمد و دقیق پیگیری شود.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست صمیمی رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ با اهدای هدایایی به رسم یادبود از تلاش های مدیر و همکاران روابط عمومی تقدیر کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب