امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41271 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماده سازی جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده در منطقه21

خبرایران: در آستانه عید سعید قربان؛ شهرداری منطقه 21 جهت عرضه بهداشتی دام زنده به استقبال روز عرفه می رود.
آماده سازی جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده در منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان خبر فوق گفت: کارشناسان اداره ساماندهی این معاونت پس از جانمایی زمینی به مساحت 2000مترمربع در شهرک استقلال، نسبت به تسطیح زمین و پخش تراشه آسفالت و نصب داربست و چادر، استقرار دو عدد کانکس، زیرسازی و ساخت مستحدثات لازم جهت محل ذبح و بازبینی چاه های جاذب اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: اقدامات لازم جهت عرضه و ذبح بهداشتی دام زنده، مطابق برنامه زمان بندی ارسالی از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در دست انجام بوده و همچنین مقدمات پذیرایی از شهروندان و مراجعین فراهم آمده است.

زابلی در خاتمه یادآور شد: هماهنگی های لازم با پلیس راهور، اورژانس و آتش نشانی جهت استقرار در محل قربانگاه منطقه21 در روز عید سعید  قربان به عمل آمده و تمهیدات پیش بینی شده از جمله استقرار و فعالیت دامپزشکان و ذابحین به نحویست که امیدواریم در روند خدمات رسانی منطقه21 به مراجعین خللی ایجاد نشود.

لازم به ذکر است؛ جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده در منطقه21 در محل شهرک استقلال، خیابان شانزدهم، کوچه پنجم، جنب ضلع شمالی بوستان انرژی در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب