امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42136 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای 40عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت«هفته مقدس دفاع مقدس» در منطقه21

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 ویژه برنامه های پاسداشت «هفته دفاع مقدس» در ورودی غربی پایتخت را تشریح کرد.
اجرای 40عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت«هفته مقدس دفاع مقدس» در منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: هویت بخشی سیمای بصری شهر، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان شهدای گمنام، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، برپایی تورگردشگری به مقصد باغ موزه دفاع مقدس، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام توسط دانش آموزان از ویژه برنامه های اجرایی به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس است.

وی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس؛ مخاطب محوری، غرور آفرینی، هویت افزایی، محله گرایی و مشارکت اجتماعی را از مهم ترین رویکردهای اجرایی این ویژه برنامه ها دانست و افزود: این برنامه ها با محوریت موضوعی ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، شناساندن ابعاد حماسه دفاع مقدس به نسل جدید و تبیین کارآمدی اسلامی بر پایه روحیه ایثار انجام خواهد شد.

معینی کربکندی در ادامه یادآور شد: برنامه هایی نیز در سطح منطقه21 با عناوین شب شعر و خاطره نویسی، دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و همچنین تجلیل از مقام شامخ فرماندهان و پیشکسوتان جبهه و جنگ به مناسبت این ایام برگزار خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 در پایان خاطرنشان کرد: این معاونت افتخار دارد تا با هماهنگی و اجرای ویژه برنامه های مناسبتی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره سال های پربار هشت سال دفاع مقدس را در اذهان عموم شهروندان و خصوصا در ذهن نسل های دهه سوم و چهارم انقلاب اسلامی زنده نگاه داشته و در احیا و تداوم فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت، سهمی هر چند اندک داشته باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب