امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4254 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گوشی P7 هواوی به بازار ایران آمد

شرکت هوآوی یکی از تولید کنندگان پیشرو ابزارهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در دنیا، از گوشی Huawei Ascend P7 برای بازار ایران رونمایی کرد.
گوشی P7 هواوی به بازار ایران آمد

به گزارش خبرنگار خبرایران: این تلفن هوشمند مجهز به قابلیت و ویژگی 4G LTE/3G که بر اساس موفقیت گوشی Huawei Ascend P6 ساخته شده است با ویژگی های طراز اول، قابلیت اتصال فوق العاده سریع، و کارکرد آسان تر در یک طراحی زیبا که این گوشی را در کلاس منحصرفردی قرار می دهد، تعریف دوباره ای از برتری تلفن های هوشمند ارائه می کند. تلفن هوشمند Huawei Ascend P6 با صفحه نمایش Full HD 5 inch، دوربین عکاسی جلویی 8 مگا پیکسل و دوربین پشتی 13 مگا پیکسل، و جدیدترین رابط کاربری بسیار سرراست   Emotion UI 2.3این امکان را برای همه افراد فراهم می کند در هر زمان و هر مکان برتری را با فاصله زیادی به رخ بکشند.

شرکت هوآوی برای باز تعریف تجربه کاربر طراحی گوشی Ascend P7 را چه در داخل و چه در خارج متحول کرده، عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری این تلفن هوشمند را به شکل قابل ملاحظه ای بهتر کرده است. Ascend P7 با داشتن ضخامتی برابر با 6.5 mm به عنوان یکی از باریک ترین تلفن های هوشمند مجهز به 4G LTE/3G موجود در بازار رکورد جدیدی را بجا گذاشته است. شرکت هواوی به منظور پیگیری بی وقفه برتری با فاصله برای کاربران فهیم جهانی توازن کاملی از تاثیرات طراحی از «غرب» و توجه به جزئیات از «شرق»را با این گوشی جدید درآمیخته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب