امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44228 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از بوستان بعثت کلید خورد

اتصال سرویسهای بهداشتی منطقه 19 به شبکه فاضلاب شهری

خبرایران : طرح اتصال سرویسهای بهداشتی منطقه 19 به شبکه فاضلاب شهری در منطقه 19 کلید خورد.
اتصال سرویسهای بهداشتی منطقه 19 به شبکه فاضلاب شهری
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اعلام این خبر گفت: این طرح برای نخستین بار در بوستان بعثت واقع در ناحیه یک این منطقه اجرا شده است که همزمان با دهه فجر شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
به گفته وی اتصال سرویسهای بهداشتی به شبکه فاضلاب شهری (اگو) رویدادی مهم است که می تواند نقش بسزایی در حفظ محیط زیست و بهداشت آب سفره های زیرزمینی داشته باشد. ضمن اینکه تأثیر قابل توجهی نیز در کاهش هزینه های مدیریت شهری خواهد داشت. 
رباطی در ادامه از مجهز شدن چاه آب مطهری به سیستم هوشمند خبر داد و افزود: این اقدام با هدف صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از مصارف غیر مجاز آن اجرا شده است. 
این مسئول خاطرنشان کرد: روزانه به عنوان مثال تانکرهای آب 12 هزار لیتری به طور متوسط 3 بار تانکرهای خود را از طریق این چاه برای آبیاری فضای سبز پر می کنند که با هوشمند کردن چاه آب مطهری دیگر امکان آبگیری بیشتر و استفاده های غیر مجاز برای سایر تانکرهای فاقد کارت وجود نخواهد داشت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب