امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45495 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل پاکسان به مناسبت دومین سالروز شهادت سردا سلیمانی

خبرایران : حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی دومین سالگرد شهادت سردار شید سپهبد قاسم سلیمانی را به پیشوای امام عصر، مقام معظم رهبری و مردم غیور و جان بر کف ایران اسلامی تسلیت گفت.
پیام مدیرعامل پاکسان به مناسبت دومین سالروز شهادت سردا سلیمانی

به گزارش خبرایران، حسن بقائی مدیرعامل پاکسان در پیامی دومین سالگرد شهادت سردار رشید سپهبد قاسم سلیمانی را به پیشوای امام عصر، مقام معظم رهبری و مردم غیور و جان بر کف ایران اسلامی تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است؛


از شهادت سردار میدان و ترور ناجوانمردانه این یار نستوه انقلاب دو سال گذشت و ما همچنان در غم از دست دادن شجاع‌ترین مرد رزم و مبارزه در سوگ و ماتم هستیم.

ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اگر چه زخمی کاری بر دل ایرانیان با غیرت، قدرشناس و همه آزادگان و حق طلبان جهان گذاشت اما اخلاص و شجاعت او و درسی که از جوانمردی و ولایت مداری به همه ما داد نامشان را تا همیشه تاریخ در ذهن و روح این سرزمین جاودانه نمود.

همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ «شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناکتر است» جوانان ما با پیروی از مکتب انسان سازی که این سردار والا مقام در آن به بزرگی رسید بیش از گذشته آماده فداکاری و ایثار بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای دفاع از این آب و خاک هستند.

بی‌شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف در چنین مکتبی و با عمل به منویات مقام معظم رهبری قادر خواهد بود در مکتب سردار دل‌ها، هزاران سردار فداکار، مخلص و پیرو اهل بیت و در خط فرمان ولایت فقیه را تحویل جامعه بشری دهد.

ضمن عرض تسلیت دومین سالروز شهادت این سردار رشید اسلام به مردم قهرمان و ولایتمدار و سرافراز کشور عزیزمان استمرار راه پر افتخار را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب