امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نوید بھره برداری از پروژه زیرگذر و تقاطع غیرھمسطح فتح-باغستان منطقھ21 تا پایان سالجاری

خبرایران : رحمانی شھردار منطقه٢١ از پیشرفت فیزیکی ٢۵درصدی پروژه فرامنطقه ای زیرگذر و تقاطع غیرھمسطح بزرگراه فتح-سه راھی باغستان(شھریار) و افتتاح آن در سال٩٩ خبر داد.
نوید بھره برداری از پروژه زیرگذر و تقاطع غیرھمسطح فتح-باغستان منطقھ21 تا پایان سالجاری
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شھرداری منطقه٢١ ،اولین جلسه "بررسی معارضات پروژه فرامنطقه ای زیرگذر وتقاطع  غیرھمسطح بزرگراه فتح-سه راھی باغستان(شھریار)" در سال جدید؛ با حضور شھردار، معاونین، مدیران ارشد اجرایی و شھری ورودی غربی پایتخت و مسئولین اجرایی این پروژه مھم و زیرساختی کلانشھر تھران تشکیل شد.
رحمانی شھردار منطقه٢١ در ابتدای این جلسه با اشاره به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا(کووید19 ،(لزوم رعایت اصول بھداشتی توسط عوامل اجرایی این پروژه عظیم و فرامنطقه ای و نظارت مستمر مجریان امر بر انجام دقیق آن را، ضروری دانست.
شھردار منطقه21 در ادامه، ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی ٢۵درصدی پروژه فرامنطقه ای زیرگذر و تقاطع غیرھمسطح بزرگراه فتح-سه راھی باغستان(شھریار)، اقدامات صورت پذیرفته طی این مدت توسط عوامل اجرایی در پیشبرد این پروژه را باتوجه به شرایط موجود ستودنی برشمرد و بر پیگیری رفع معارضات و افتتاح پروژه مذکور در سال جاری تاکید کرد.
مدیریت ارشد شھری منطقه21 امیدوار است که با بھره برداری و افتتاح پروژه زیرگذر و تقاطع غیرھمسطح بزرگراه فتح-سه راھی باغستان(شھریار) در سال جاری، گره ترافیکی این محدوده از شھر تھران برطرف شود تا ساکنین شھرھای اقماری پایتخت، جمعیت شناور و مسافرین عبوری از این شریان اصلی بزرگراھی، بتوانند با خیالی آسوده و به دور از ترافیک سنگین مسیر خود را طی کنند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب