امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46256 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تابلوهای هوشمند معرفی اماکن شاخص در محور ولیعصر(عج) نصب شد

خبرایران : تابلوهای هوشمند معرفی اماکن شاخص محور ولیعصر(عج) جهت اطلاع رسانی به رهگذران و علاقمندان در مقابل اماکن نصب شد.
 تابلوهای هوشمند معرفی اماکن شاخص در محور ولیعصر(عج) نصب شد
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اداره زیباسازی منطقه یک با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران اقدام به نصب ۸ عدد تابلوی هوشمند معرفی اماکن شاخص در محور ولیعصر (عج) نمود.
وی گفت: شهروندان و رهگذران می توانند با نصب برنامه باركدخوان در تلفن همراه خود  و اسکن بارکدهای موجود بر روی تابلوها نسبت به دریافت اطلاعات موجود در گوگل،  مرتبط با اماکن به دو زبان فارسی و انگلیسی اقدام نمایند.
جعفریان تصریح کرد: بارکد های نصب شده در خیابان ولیعصر (عج) حد فاصل میدان تجریش تا پل پارک وی تحت عنوان قصه های اماکن در مقابل مراکزی چون موسسه دهخدا، موسسه باستان شناسی، باغ فردوس، کتابخانه دکتر افشار، خانه دکتر فاطمی ، میدان تجریش ، ساندویچ قدیمی یکتا و... به دو زبان نصب شده است .
معاون شهردار منطقه یک نصب ۱۲عدد بیلبورد معرفی اماکن و جاذبه های گردشگری منطقه یک و شعار شهردار تهران (شهری برای همه) را از دیگر اقدامات اداره زیباسازی دانست و گفت: این تابلوها در محدوده های درکه، دربند، خیابان دانشگاه شهید بهشتی و... جانمایی شده که بر روی آن عکس جاذبه های گردشگری و نشانی آنها نصب شده است .
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب