امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46515 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک؛

توسعه برنامه های محله محور در سايه رصد فرهنگی محلات محقق می شود

خبرایران: شناسايی، ارزيابی و آينده نگری جريان های فرهنگی اجتماعی محلات اهميت بسزايی دارد كه انجام اين مهم در سايه رصد فرهنگی و برنامه ريزی درست برای اجرای آن محقق خواهد شد.
توسعه برنامه های محله محور در سايه رصد فرهنگی محلات محقق می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ،سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در نشستی که با حضور شهردار ناحیه سه ، دبیر شورایاری محله امامزاده قاسم(ع)، مدیرمحله و مدیراجتماعی و فرهنگی آن ناحیه برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت:  لازمه انجام هر فعالیت و تصميم گيري عالمانه، داشتن آمار و اطلاعات صحیح و نیازسنجی دقیق هرمحله آن هم در کوچک ترین پهنا و مقیاس ممکن است.
سجادی گفت:  برنامه ریزی و سیاستگذاری محله محور، از شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی ایجاب می کند که به طور پیوسته و مداوم رصد محله صورت پذیرفته و هرساله اطلاعات محله به روز رسانی شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک افزود: اقدامات فرهنگی و دسترسی به واقعیات موجود در مناطق و محلات شهر و همچنین مشارکت دادن مردم در شناسایی و حل مسائل و مشکلات فرهنگی اجتماعی محله خود نویدبخش تغییر و تحول در برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی و نهادینه سازی کار عالمانه در حوزه فرهنگ، به خصوص در شهرداری خواهد بود.
وی در این جلسه به مشکلات سرای محله ،حسینیه امامزاده قاسم (ع) و احداث درمانگاه به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه طرح های فرهنگی مناسب با نیاز محله رسیدگی کرد
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب